Akcja promocyjna oraz marketingowa


2012-10-04
O tym, ile sprzedamy danego produktu w dużej mierze zależy od akcji promocyjnej i marketingowej. Dziś, już nikt z nas nie wyobraża sobie wymarzonej sprzedaży bez reklamy i promocji. Producenci są świadomi tego jak ogromny sposób na sprzedaż ma reklama.

W akcji promocyjnej w zależności od naszych potrzeb, wymagań możemy spotkać się z różnymi metodami. Za najskuteczniejsze można uznać te „największe” i zarazem najdroższe. Mowa tutaj przede wszystkim o spotach reklamowych emitowanych w telewizji. Są one bardzo skuteczne w sprzedaży, choć ich cen jest dla większości przedsiębiorców wręcz odstraszająca. Inni decydują się na reklamę w postaci billboardów, plakatów czy ulotek informacyjnych.

Standy na ulotki to doskonały i sprawdzony sposób zwrócenia uwagi na promowaną markę lub przedsiębiorstwo podczas różnego rodzaju wystaw, targów, czy na miejscu jakichkolwiek innych ekspozycji. Standy na ulotki możemy spotkać także w sklepach i marketach. Warto pamiętać o tym, że standy, które zamówimy pod ulotki reklamowanego przez nas produktu nie muszą być nudne. Warto wybrać coś oryginalnego i twórczego. Umysł ludzki i jego percepcja skonstruowane są w taki sposób, iż wysoka jakość komunikatu reklamowego kojarzy się z wysoką jakością reklamowanej usługi lub produktu. Zależność ta działa również w drugą stronę, dlatego warto zainwestować w profesjonalne materiały reklamowe takie jak standy na ulotki.

Warto pamiętać o tym, że ulotka, która trafi w ręce potencjalnego klienta musi być przejrzysta i czytelna. Uwagę odbiorcy powinna zwrócić także jej szata graficzna. Dużym atutem ulotek jest kolorowa grafika i czcionka. Wręczanie komuś czarno-białej ulotki wygląda po prostu tanio i nieprofesjonalnie. Decydując się na reklamę naszego produktu zróbmy to dobrze. Postawmy na materiały wysokiej jakości.

Nadesłał:

l.nowak1815

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl