Aktywacja M&M's Złap paczkę i dołącz do wspólnej zabawy !!!
Rozpoznawalna na całym świecie marka M&M’S® wystartowała z nową kampanią, której celem jest inspirowanie do spędzania czasu w gronie rodziny i znajomych. W ramach akcji prowadzona jest loteria, w której – aż do 29 czerwca – można wygrać vouchery na wydarzenia muzyczne i festiwale.
Z badań wynika, że osoby z pokolenia Z spędzają aż o 40% mniej czasu na bezpośrednich relacjach z innymi niż starsze generacje. Marka M&M’S® postanowiła odpowiedzieć na ten problem, pomagając młodym ludziom w przełamywaniu pierwszych barier w kontaktach i zachęcając ich do spotkań twarzą w twarz z rodziną i przyjaciółmi.
W ramach tej inicjatywy powstały specjalne opakowania drażetek M&M’S®, które zawierają zabawne wiadomości od bohaterów marki. Te humorystyczne teksty mają być punktem wyjścia do rozpoczęcia rozmowy i zbliżenia się do innych. Na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy można również wysłać zaczepną wiadomość do wybranej osoby w imieniu jednej z postaci M&M’S®.
Integralną częścią akcji jest loteria konsumencka, w której nagrody doskonale odzwierciedlają ideę wspólnego spędzania czasu. Do wygrania są 5 głównych nagród – vouchery o wartości 1400 zł na bilety festiwalowe – oraz 25 dodatkowych, w formie voucherów po 100 zł na koncerty.
Aby wziąć udział, wystarczy w terminie od 26 maja do 29 czerwca 2025 roku kupić przynajmniej jeden produkt M&M’S®, zachować dowód zakupu i zgłosić się poprzez stronę mms.com/pl-pl/share-the-joy. Każdy może zdobyć jedną nagrodę, ale możliwe jest wysłanie do dziesięciu zgłoszeń.
Działaniom promocyjnym towarzyszy kampania digitalowa i obecność w social mediach. Mediacom odpowiada za media, Brandcomm za organizację loterii, a PR prowadzi agencja Garden of Words Group.
Mars, Incorporated
Mars to rodzinna firma z ponad stuletnim doświadczeniem. W jej portfolio znajdują się znane i cenione produkty, takie jak M&M’S®, TWIX®, SNICKERS®, BOUNTY®, ORBIT®, AIRWAVES®, a także karmy dla zwierząt – PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, SHEBA® i inne. Mars działa w 80 krajach, zatrudniając ponad 140 000 osób, które kierują się Pięcioma Zasadami: Jakością, Odpowiedzialnością, Wzajemnością, Wydajnością i Wolnością. Firma wierzy, że lepsze jutro zaczyna się od działań podejmowanych dziś.
Więcej na: www.mars.pl
Nadesłał:
SP167613
|