Ala Moderska z Pomarańczowi.pl do Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Ala Moderska. Objęła ona stanowisko Account Manager.
Ala Moderska jest odpowiedzialna za obsługę klientów agencji - czuwa m.in. nad realizacją bieżących prac w kanałach social media. Jest także odpowiedzialna za planowanie dodatkowych działań, które mają na celu wzmocnienie pozycji klientów w digital.
Przed podjęciem pracy w Mint Media Moderska była związana przez ponad 3 lata z poznańską agencją Pomarańczowi.pl, w której odpowiadała za obsługę klientów z branży FMCG. Jako freelancer pracowała na zlecenie agencji GPD Advertising oraz About Ad, wspierając kampanie takich marek jak Lidl czy Stokrotka.
Cieszymy się, że dołączyła do nas osoba z tak bogatym i różnorodnym doświadczeniem. Obecnie wraz ze wzrastająca liczbą nowych klientów, stawiamy na systematyczne wzmacnianie zespołu menedżerów. Zależy nam na zatrudnianiu ludzi, z których każdy wnosi nieco inną wartość. Dzięki temu budujemy doskonale współgrający ze sobą zespół ekspertów – komentuje Paweł Karaś, Prezes Mint Media.
Ala jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych ze specjalnością PR w Biznesie Międzynarodowym na poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej. Prywatnie jest pasjonatką memów, produkcji fotograficznej, sztucznej inteligencji oraz psów.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|