Alfavox sponsorem IV edycji Konkursu Telemarketer Roku


Alfavox sponsorem IV edycji Konkursu Telemarketer Roku
2012-06-26
Konkurs Telemarketer Roku organizowany jest już po raz czwarty przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego. Alfavox, dostawca zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center, został sponsorem tego ważnego branżowego wydarzenia.

- Bardzo zaciekawiła nas tegoroczna edycja konkursu, ponieważ po raz pierwszy promowany jest nie tylko zawód konsultanta telefonicznego, ale również projekty prowadzone przez call center, zarówno wewnętrzne, jak i usługowe – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Właśnie z tego powodu ustanowiono w tegorocznej edycji nagrodę specjalną „Złota Słuchawka 2012”, która obejmuje wszelkie działania z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon. Zwycięzca "Złotej Słuchawki" otrzyma przyznawaną corocznie przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation) nagrodę europejską dla najlepszego projektu w danym kraju członkowskim.

Celem konkursu Telemarketer Roku jest wyłonienie najlepszych telemarketerów w następujących kategoriach: sprzedaż outbound, sprzedaż inbound, obsługa klienta, help desk, windykacja, inne projekty. Kategoria „inne projekty” to rozmowy przychodzące i wychodzące, prowadzone według standardów profesjonalnej obsługi klienta, nienależące do kategorii sprzedaż, help desk, windykacja, obsługa klienta.

W tym roku w 6 kategoriach otrzymano łącznie 114 zgłoszeń. Najwięcej w kategorii „telesprzedaż”. Jak co roku konkurs cieszy się największą popularnością w branży bankowej oraz wśród usługowych call centers. Wręczenie nagród odbędzie się podczas Gali Golden Arrow, 26 czerwca w Teatrze & Clubie Capitol w Warszawie.

Nadesłał:

alfavox

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl