Allegro Cup na żywo w nowych mediach


Allegro Cup na żywo w nowych mediach
2009-07-29
Facebook, Twitter, MySpace a także polski Moblog i Blip to serwisy, na których będzie można śledzić na żywo, zawody windsurfingowe Allegro Cup. Relację z imprezy, która odbędzie się w dniach 30 lipca – 2 sierpnia w Łebie przygotowują dotPR i Afekt.

Allegro Cup to zawody zaliczane do najbardziej prestiżowych wydarzeń windsurfingowych na świecie. Tym razem zawodnicy ze wszystkich kontynentów rywalizują o Grand Prix, które wpisuje się w cykl pięciu najważniejszych regat światowych w tej klasie. Kibiców, obok emocji sportowych, czekają również wrażenia muzyczne. Zawodom towarzyszą m.in. koncerty zespołów takich jak Kosheen, Stereo MC’s, czy Feel.

- Osoby, które nie pojawią się na plaży w Łebie, będą mogły śledzić Allegro Cup na kilku serwisach społecznościowych – mówi Patryk Tryzubiak rzecznik prasowy Allegro.pl – Wykorzystujemy te kanały dostępu, żeby być możliwie jak najbliżej internautów, którzy są przecież główną grupą docelową Allegro – dodaje.

- Relacja prowadzona jest jednocześnie na kilku serwisach, które wzajemnie się przenikają – mówi Krzysztof Skowronek z agencji dotPR, koordynator projektu. – Na Myspace umieszczane są filmy, zdjęcia, relacje tekstowe. Użytkownicy mogą tu posłuchać muzyki i wczuć się w brazylijski klimat Rio de Allegro. Moblog służy do relacji zza kulis. Blip i Twitter pomagają w  promocji treści prezentowanych na innych serwisach, a Facebook to platforma komunikacji pomiędzy zawodnikami – dodaje.

W komunikacji wykorzystano też takie serwisy jak Picassa, Flickr, Slideshare, Issuu itp., w których prezentowane są zdjęcia z poprzednich edycji i prezentacje Allegro Cup. - Głównym celem użycia nowych kanałów komunikacji jest zwiększenie widoczności zawodów w Internecie oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców – dodaje Skowronek. Relacja, która od miesiące umożliwiała śledzenie przygotowań do imprezy, zakończy się kilka dni po Allegro Cup.

Więcej informacji o imprezie na stornie www.allegrocup.pl i w serwisach społecznościowych:

 

Dodatkowych informacji udziela:

Krzysztof Skowronek

PR Manager

dotPR

kom. 661 335 555

Email: krzysztof.skowronek@dotpr.pl

Nadesłał:

dotpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl