Allegro na rzecz polskiej transplantologii


Allegro na rzecz polskiej transplantologii
2009-05-02
Platforma handlowa Allegro, Fundacja TVN „Nie jesteś sam", Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej oraz sieć drogeryjna Rossmann rozpoczęły wspólną kampanię społeczną. Jej celem jest uświadamianie i przybliżanie społeczeństwu problematyki transplantologii.

Akcja poprowadzona będzie w oryginalny sposób. 5 maja 2009 roku w sieciach drogerii Rossmann oraz na stronie www.powiedztak.allegro.pl rozpocznie się sprzedaż specjalnych pakietów akcji.

Pakiet zawierać będzie silikonową bransoletkę, oraz kartę oświadczenia woli. Kupujący znajdą w nim również informacje o akcji oraz o problemach polskiej transplantologii. Na bransoletce i karcie widnieć będzie hasło akcji: „Powiedz tak".           

Naszą kampanią pokazujemy, jak ważny jest temat transplantacji organów i ile niesie ze sobą korzyści - mówi Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupy Allegro. - Te korzyści są bardzo łatwo policzalne - często przeszczep równa się życie ludzkie. Dlatego chcemy zrobić coś pożytecznego, jeśli chodzi o edukację Polaków w tym temacie. Sprzedawane pakiety to wyraz poparcie dla akcji, deklaracja dobrej woli i chęci ratowania życia ludzkiego - dodaje.

Do sprzedaży trafi 100 000 pakietów w cenie 5 złotych za sztukę. Całość tej kwoty zostanie przekazana na rzecz Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej. Kampanię wsparło swym wizerunkiem kilkadziesiąt osób publicznych, m.in. Jolanta Kwaśniewska, Tomasz Raczek, Otylia Jędrzejczak, Monika Olejnik, Zbigniew Wodecki czy Piotr Najsztub.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl