ALUPROF z kampanią reklamową w telewizji
Wraz z początkiem września, w największych polskich stacjach telewizyjnych rusza kampania reklamowa firmy ALUPROF, wiodącego europejskiego dystrybutora systemów aluminiowych dla budownictwa. Składają się na nią 8 sekundowe billboardy sponsorskie w dwóch wersjach.
We wtorek, 1 września br. startuje najnowsza kampania reklamowa firmy ALUPROF. Spoty będzie można oglądać do końca miesiąca w czołowych stacjach telewizyjnych. Dwie wersje billboardów sponsorskich będą emitowane zarówno na kanałach uniwersalnych: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, jak i tematycznych: TVP INFO, TVN24 Biznes i Świat. Dodatkowo rozszerzona, 30 sekundowa wersja video pojawi się na popularnych portalach internetowych, m. in.: WP, ONET oraz INTERIA.
Kampania prezentuje rozwiązania firmy ALUPROF dla budownictwa, dzięki wykorzystaniu których oblicze Polski zyskuje nowoczesny wygląd, na miarę XXI wieku. – Poprzez telewizyjną kampanię reklamową chcemy pokazać opinii publicznej firmę ALUPROF jako producenta nowoczesnych rozwiązań dla budownictwa: fasad, drzwi, okien czy rolet. Prezentujemy w niej ekskluzywne budynki wykonane na systemach ALUPROF, które są dumą Polski – tłumaczy Tomasz Grela, Prezes Zarządu firmy.
Fabuła spotów prezentuje potencjał, jaki tkwi w aluminiowych produktach i systemach dla budownictwa. – Produkty ALUPROF są wykorzystane w inwestycjach o różnej skali: od domów jednorodzinnych po stadiony – twierdzi Bożena Ryszka, Kierownik Działu Marketingu i PR ALUPROF SA. – Dlatego zdecydowaliśmy się na dwie wersje spotu: pierwszy z nich prezentuje rozwiązania, które każdy może zastosować we własnym domu. W ostatnich kadrach drugiego spotu można zobaczyć natomiast takie obiekty jak: wrocławski Sky Tower, Stadion Narodowy w Warszawie, PGE Arena Gdańsk, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny czy Prosta Tower – dodaje.
ALUPROF ma miliony metrów kwadratowych doświadczenia w tworzeniu z aluminium. Prężnie działa nie tylko na rynku polskim, gdzie jest liderem w branży, lecz także na rynkach zagranicznych: w Anglii, Irlandii, Niemczech, Czechach czy USA.
– To pierwsza tak duża kampania reklamowa ALUPROF – firmy, produkującej innowacyjne, aluminiowe systemy dla budownictwa, które zmieniają polską rzeczywistość w kategorii architektura. Filmy przedstawiają to, czym zajmuje się na co dzień polskie przedsiębiorstwo z Bielska-Białej – daje nam tworzywo wyobraźni – mówi Marcin Wojciechowski, Creative Director w Innowacyjnej Grupie Marketingowej AVEEX, odpowiedzialnej za kreację oraz produkcję spotów. Za zakup mediów odpowiadała agencja Rosatmedia.
Nadesłał:
RedPen
|