Amadeus e-Power – wsparcie strategii e-Commerce
Amadeus promuje na polskim rynku globalne rozwiązanie e-Power służące do tworzenia przyjaznych dla kupujących platform sprzedażowych.
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, zaprezentował podczas wtorkowej konferencji dedykowanej przedstawicielom biur podróży swoje sztandarowe rozwiązanie e-Commerce dla biur podróży - Amadeus e-Power.
Warsztaty zostały zorganizowane przez Amadeus Polska przy współudziale przedstawicieli z Centrum Rozwojowego Amadeus w Nicei oraz centrali firmy mieszczącej się w Madrycie. Spotkanie poprowadził Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska. Podczas spotkania Anita Szabo, Business Solution Manager, opowiedziała o historii powstania aplikacji, Beata Łukomska, Business Solutions Developement Executive, oraz Michał Baniewicz, Marketing Communication Executive z polskiego oddziału firmy, poprowadzili część prezentacji dotyczącą funkcjonalności oraz przydatności rozwiązania dla firm sektora turystycznego, natomiast Philipp Quiel, Product Management E-Commerce Products For Travel Agencies oraz Sérgio Lopes, Selling Solutions On-line Integration Consultant, zaprezentowali demo produktu i przykłady wdrożeń oraz przedstawili przyszłościowe plany rozwoju aplikacji.Amadeus e-Power jest znanym globalnie, stale udoskonalanym rozwiązaniem typu e-Commerce, które dzięki zaawansowanej technologii i bogatej treści umożliwia biurom podróży oferowanie sprawnej i profesjonalnej obsługi on-line swoim klientom.
- Amadeus e-Power to nasze regionalne rozwiązanie dla biur podróży, które chcą zbudować lub zwiększyć strumień swoich przychodów za pośrednictwem e-Commerce. Rozwiązanie to umożliwia także opracowanie skutecznej strategii on-line - mówi Ireneusz Marganiec, Dyrektor Generalny Amadeus Polska. - Amadeus e-Power w połączeniu ze wsparciem, które zapewniamy lokalnie, bez wątpienia przyniesie wymierne korzyści naszym Klientom. Dobrze rozwinięta strategia wokół sprzedaży on-line jest obecnie jednym z istotnych czynników sukcesu na bardzo wymagającym rynku usług turystycznych - dodaje prezes Marganiec.Narzędzie pozwala na szybkie wejście on-line z zaawansowanym i konfigurowalnym rozwiązaniem. Ponadto produkt oferuje możliwość indywidualnego dopasowania interfejsu użytkownika oraz łatwej integracji ze stroną www.
Amadeus e-Power oferuje użytkownikom funkcjonalność „koszyka", czyli możliwość dodawania lub usuwania produktów. Pobrane do koszyka produkty rezerwuje się w bezpieczny i szybki sposób za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki tej opcji można zorganizować całą podróż poprzez rezerwację pokoju w hotelu czy przelotu, wykup odpowiedniego ubezpieczenia czy wynajem samochodu. Owocuje to zaoszczędzeniem czasu klienta i większym zyskiem dla biura podróży. Za całość zamówionych produktów klient płaci jednorazowo. Taka forma transakcji stanowi znaczne ułatwienie uregulowania płatności.Wszystkie połączenia lotnicze i propozycje hoteli widoczne są na jednym ekranie, niezależnie od tego, z jakiego źródła pochodzą dane produkty. Pozwala to na porównanie jakości oferowanych produktów i wybór najbardziej odpowiedniego względem indywidualnych oczekiwań użytkownika. Ponadto Amadeus e-Power zawiera przyjazny moduł promocji, umożliwiający łatwe tworzenie promocyjnych ofert pojedynczych usług, takich jak np. przeloty, na stronie internetowej. Amadeus e-Power oferuje również możliwość sprzedaży biletów elektronicznych.
Agenci biur podróży mają możliwość utworzenia prywatnej bazy danych taryf lotniczych, co pozwala na oferowanie promocji swoim klientom, zaś automatyczny e-ticketing stwarza możliwość oferowania profesjonalnego serwisu klientom, jednocześnie redukując koszty. Prosty w użytkowaniu moduł administracyjny umożliwia łatwe zarządzanie wyglądem strony, opłatami serwisowymi, profilami użytkowników, pozwala też definiować role w dostępie do panelu administracyjnego. Rozwiązanie oferuje również możliwość przeprowadzania transakcji za pośrednictwem bezpiecznych dostawców platform płatniczych on-line - Payment Service Providers (PSPs).
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Kontakt dla mediów
Joanna Parasiewicz
Senior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Junior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|