Amadeus Hotel Optimisation usprawni działalność dużych biur podróży
Pakiet obejmuje nowatorskie rozwiązanie typu Business Intelligence – Hotel Dynamic Saver – oraz umożliwia integrację informacji o hotelach niezależnych i działających w ramach oferty konsolidatorów, usprawniając pracę agenta i automatyzując proces tworzenia ofert.
Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla branży turystycznej, poinformowała o udostępnieniu pakietu Amadeus Hotel Optimisation - kompletnego zestawu usług i technologii dla dużych biur podróży i firm zajmujących się zarządzaniem podróżami służbowymi. Pakiet zapewnia łatwy dostęp do wszelkich istotnych informacji dotyczących hoteli oraz pozwala zwiększyć konkurencyjność i zaoszczędzić cenny czas konsultantów.
Pakiet Amadeus Hotel Optimisation to rozwiązania koncentrujące się na dwóch obszarach - optymalizacji dochodów (Profit Optimisation), możliwej dzięki oszczędności czasu i lepszej kontroli nad globalnymi programami hotelowymi - oraz optymalizacji informacji (Content Optimisation), dzięki której Amadeus zyskuje rangę systemu zapewniającego kompletną ofertę hotelową.
Do najważniejszych rozwiązań, wchodzących w skład pakietu Amadeus Hotel Optimisation, należą:
• Amadeus Hotel Dynamic Saver, rozbudowane rozwiązanie typu Business Intelligence, obejmujące wiele systemów dystrybucyjnych (GDS) i zapewniające zarówno dużym biurom podróży zajmującym się zarządzaniem podróżami służbowymi, jak i travel managerom znaczne oszczędności oraz weryfikację dokonywanych rezerwacji w oparciu o umowy zawierane z hotelami. Najważniejsze funkcje rozwiązania to: określanie dostępności ostatnich wolnych pokoi (Last Room Availability), wykrywanie nadużyć taryfowych oraz automatyczne porównywanie cen negocjowanych z oficjalnymi stawkami w celu zapewnienia nabywcom możliwie najlepszych warunków. Dzięki rozwiązaniu Dynamic Saver system Amadeus może zapewnić biurom podróży i korporacjom średnią oszczędność całkowitych wydatków na hotele rzędu 10 procent kosztów. Dla typowej korporacji z listy Fortune 500 oznacza to w skali roku oszczędności na samych wydatkach związanych z usługami hotelowymi dochodzące nawet do 1,6 mln USD .
• Integracja informacji o hotelach działających w ramach oferty zagregowanej - udostępniając możliwość integracji „długiej ścieżki" do informacji, Amadeus ściśle współpracuje z agregatorami ofert hotelowych, co pozwala na ich uwzględnienie we wszystkich rozwiązaniach dla punktów sprzedaży biur podróży. Pionierami w tej dziedzinie były w 2011 roku oferty Destinations of the World oraz Transhotel, reprezentujące łącznie ponad 50 tysięcy hoteli. Dysponowanie informacją o popularnych hotelach, w pełni zintegrowaną z systemem Amadeus, pozwala biurom podróży zaoszczędzić czas i pieniądze, a jednocześnie zapewnia podniesienie jakości obsługi klientów.
• Amadeus LinkHotel, usługa dopasowana do indywidualnych potrzeb, umożliwiająca szybką i łatwą integrację konkretnych hoteli, wskazanych przez biura podróży i ich klientów korporacyjnych, które nie są standardowo objęte możliwością rezerwacji za pośrednictwem globalnych systemów dystrybucji (dotyczy to na przykład hoteli znajdujących się w pobliżu odległych placówek produkcyjnych, które zazwyczaj nie figurują w tych systemach). Dzięki tej usłudze Amadeus włączył do globalnych systemów dystrybucji, umożliwiających natychmiastową rezerwację pokoi, już ponad sześć tysięcy hoteli.
- Współpracujemy z firmą Amadeus nad systemem LinkHotel, który udostępnia naszym klientom dokładnie te informacje, których potrzebują. Gdyby nie to przedsięwzięcie, firmy zarządzające podróżami służbowymi musiałyby wkładać wiele wysiłku w wyszukiwanie małych lub niezależnych hoteli. Dzięki firmie Amadeus hotele te są bez problemu dostępne za pośrednictwem globalnego systemu dystrybucji - komentuje Michael Merrithew, Chairman, GSM Travel Management.
• Dodatkowe elementy pakietu obejmują skuteczne narzędzie ułatwiające zapewnienie zgodności z wymogami kontraktów poprzez kontrolę procesu rezerwacji w punktach sprzedaży.
- Niespójne i pracochłonne procesy, wciąż obecne w różnorodnych hotelowych systemach sprzedaży, nie mają racji bytu zarówno ze względów ekonomicznych, jak i z punktu widzenia jakości obsługi klientów. Biura podróży potrzebują większej przejrzystości i kontroli, by skutecznie sprzedawać usługi większej liczby hoteli, pochodzące z różnorodnych źródeł - komentuje Hugo Ehrnreich, Head of Hotel Distribution, Amadeus. - Współpracując ściśle z dystrybutorami usług turystycznych opracowaliśmy pakiet Amadeus Hotel Optimisation - połączone z narzędziami typu Business Intelligence intuicyjne, całościowe rozwiązanie, udostępniające w jednym miejscu informacje pochodzące z wielu systemów, które pozwala podnieść jakość obsługi klientów, obniżyć koszty i poprawić wyniki finansowe - dodaje.
Pakiet Amadeus Hotel Optimisation jest elementem z portfolio rozwiązań opracowywanych przez firmę Amadeus z myślą o potrzebach klientów korporacyjnych, dużych biur podróży oraz firm zajmujących się zarządzaniem podróżami służbowymi na całym świecie. Rozwiązanie może być wdrażane jako całość lub w zakresie pojedynczych modułów. Więcej informacji o pakiecie można znaleźć pod adresem http://www.amadeus.com/hoteldistribution/ahwp/overview/package-overview .
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|