Amadeus i Transhotel prezentują innowacyjne narzędzia dedykowane branży turystycznej
Warszawa, 9 września 2010 r. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej firmy Amadeus i Transhotel przedstawiły rozwiązania Amadeus Hotel Store i TOR System Advanced® jako innowacyjne narzędzia wspomagające sprzedaż usług hotelowych.
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania transakcji dla światowej branży turystycznej i Transhotel, globalny dostawca usług turystycznych (hotele, transfery, wycieczki, itp.), zaprezentowali podczas dzisiejszej konferencji prasowej innowacyjne funkcjonalności rozwiązań Amadeus Hotel Store i TOR System Advanced®.
TOR System Advanced® stanowi narzędzie sprzedaży Grupy Transhotel. Aplikacja stwarza możliwość łatwej integracji, umożliwia dokonywanie rezerwacji on-line, uzyskanie potwierdzenia oraz generację voucher'a w mniej niż 2 minuty, a także prezentuje aktualne informacje o dostępnych hotelach i innych usługach. Narzędzie działa w 16 językach, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dodatkowo, TOR System Advanced® wyświetla lokalizację hoteli na mapach Google, a także umożliwia wyświetlanie interesujących miejsc takich jak teatry, kina, restauracje itp. w pobliżu hotelu.
Amadeus Hotel Store stanowi natomiast połączenie platformy TOR System Advanced® z systemem Amadeus.
- Rok temu połączyliśmy nasze siły w celu zaoferowania biurom podróży innowacyjnego rozwiązania do przeprowadzania procesów rezerwacji oraz sprzedaży - wyjaśnia Amadeo Franquet, Chief Commercial Officer, Transhotel. - Dzięki konsolidacji systemów zdecydowanie prostszy stał się dostęp do pełnej oferty hotelowej, zaś proces rezerwacji łatwiejszy, szybszy i bardziej efektywny. Pełna integracja naszych systemów pozwala uniknąć błędów przy wprowadzaniu danych.
- Szeroka oferta Grupy Transhotel uzupełnia bogatą ofertę hotelową Amadeus, dzięki czemu biura podróży zyskują możliwość oferowania swoim klientom większego portfolio hoteli - dodaje Edyta Romanowska, Regional Manager North-Eastern Europe, Transhotel.
Amadeus Hotel Store umożliwia między innymi maksymalną automatyzację rezerwacji wykonywanych w Transhotel, co przekłada się na skrócenie czasu potrzebnego na wyszukanie i rezerwację noclegu, a także ilości danych, jakie trzeba wprowadzić ręcznie w programie fakturowania.
Aplikacja dostępna jest bezpłatnie po kliknięciu na odpowiednią zakładkę w systemie do obsługi sprzedaży Amadeus Selling Platform. Co ważne, Amadeus Hotel Store ma bardzo podobny interfejs do systemu używanego przez Transhotel, dlatego agenci biur podróży korzystający z TOR System Advanced z łatwością obsługują także aplikację Amadeus Hotel Store.
- Cieszymy się, że podczas dzisiejszej konferencji mogliśmy razem z firmą Transhotel zaprezentować rozwiązania, które zapewniają biurom podróży łatwy dostęp do większej liczby hoteli i bogatszej palety usług - mówi Ireneusz Marganiec, General Manager, Amadeus Polska.
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to partner w dziedzinie technologii i operator transakcji dla globalnego przemysłu turystycznego. Firma zapewnia rozwiązania dystrybucyjne i technologiczne, aby umożliwić swoim klientom rozwój i osiąganie sukcesów na energicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach, który oferuje rozwiązania IT dla praktycznie wszystkich graczy branży turystycznej. System Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji podróży w 2009 roku.
Amadeus ma swoje biura w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Większościowym właścicielem firmy jest Amadeus IT Holding S.A., której udziałowcami są firmy: BC Partners, Cinven, Air France, Iberia i Lufthansa. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Informacje o firmie Transhotel
Transhotel Global Travel Services Provider jest jednym ze światowych liderów w swojej branży, który dysponuje 28 międzynarodowymi biurami sprzedaży. Oferta firmy obejmuje m.in. ponad 68 tysięcy hoteli. Aktualnie korzysta z niej już ponad 78 tysięcy biur podróży na całym świecie.
Mając 16-stoletnie doświadczenie w dziedzinie rezerwacji hotelowych i zatrudniając ponad 900 pracowników o 50 różnych narodowościach, firma Transhotel stała się w branży kluczowym graczem dzięki najwyższej jakości usług i bogatej ofercie. Transhotel poprzez swój system oferuje biurom podróży również usługi transportowe, turystyczne i wycieczkowe w ponad 120 krajach.
Nacisk na nowatorstwo, którego przykładem może być platforma rezerwacyjna TOR System Advanced®, zapewnił firmie pozycję w czołówce branży turystycznej pod względem wykorzystania nowych technologii.
Transhotel słynie również z jakości obsługi klientów. Telefoniczne Biuro Obsługi działa 24 godziny na dobę i obsługuje klientów w sześciu językach.
Oferta Transhotelu dostępna jest również w nowym narzędziu Amadeusa, Amadeus Hotel Store, zintegrowanym w platformie sprzedażowej Amadeus Selling Platform, używanym przez ponad 62 000 biur podróży na najważniejszych rynkach świata.
Transhotel wychodząc na przeciw oczekiwaniom swoich klientów, otworzył w czerwcu 2009 lokalne przedstawicielstwo w Polsce.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.transhotel.com
Kontakt dla mediów
Joanna Parasiewicz
Senior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Junior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Edyta Romanowska
Regional Manager North and Eastern Europe
Transhotel
Tel. +48 42 230 15 00
e-mail: eromanowska@transhotel.com
www.transhotel.com
Nadesłał:
EW
|