Amadeus i UNICEF nawiązują współpracę na rzecz poprawy warunków życia dzieci


2013-04-09
Zawarte partnerstwo umożliwi wybranym sprzedawcom i dostawcom usług turystycznych zebranie środków na rzecz organizacji UNICEF za pośrednictwem Internetu

Warszawa, Polska, 9 kwietnia 2013 r.: Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny dla światowej branży turystycznej i UNICEF (United Nations Children's Fund) połączyli swoje siły w trosce o lepszą przyszłość dla najbardziej poszkodowanych dzieci z całego świata. Partnerstwo umożliwi sprzedawcom i dostawcom usług turystycznych zebranie funduszy dla UNICEF poprzez umożliwienie swoim klientom przekazywania mini-darowizn podczas dokonywania internetowych płatności za usługi turystyczne.


- Ta wspólna inicjatywa stanowi innowacyjny model pozyskiwania środków na cele charytatywne. Rozwiązanie technologiczne, dostarczone międzynarodowej organizacji przez firmę Amadeus, pomoże wykorzystać zbiorowy, globalny potencjał w celu pozyskania funduszy na dzieci. Sam proces będzie prosty dla podróżnych, ograniczając się zaledwie do jednego kliknięcia. Głęboko wierzymy, że w dzisiejszych czasach inwestowanie w dzieci, zwłaszcza w odniesieniu do ich zdrowia i edukacji, pomaga przezwyciężyć problem ubóstwa, przyczyniając się do stworzenia bardziej stabilnych warunków społecznych i zrównoważonego rozwoju - powiedział Tomás López Fernebrand, Senior Vice President, General Counsel and Corporate Secretary for Amadeus.


Proces przekazywania niewielkich środków finansowych będzie bardzo łatwy w obsłudze, pozwalając podróżnym na proste dodanie darowizny dla UNICEF po zakończeniu zakupu w Internecie. W pierwszym etapie tego programu wybrani sprzedawcy i dostawcy usług turystycznych, np. strony internetowe linii lotniczych i agenci biur podróży, będą integrować 'pole wyboru' na swoich internetowych stronach do rezerwacji. Jeżeli podróżny zdecyduje się dokonać wpłaty, otrzyma e-mail z potwierdzeniem.


W przypadku marek turystycznych biorących udział w inicjatywie produkt będzie istniał jako odrębny, samodzielny system, narzędzie handlowe w sprzedaży wielokanałowej. Na takie rozwiązanie składa się interfejs darowizny gromadzący dane dotyczące wnoszonych wpłat, który jest połączony z systemem płatności Amadeus. Wpłata darowizny jest przetwarzana jako oddzielna transakcja od zakupu podróży, co uproszcza proces zarówno dla partnera, jak i dla UNICEF.


- Partnerstwo jest głównym elementem działalności UNICEF w obszarze inicjatyw na rzecz dzieci, a także w zakresie pozyskiwania funduszy. Wielu naszych partnerów korporacyjnych ustanowiło możliwość śledzenia pozyskiwanych funduszy i zaangażowania swoich pracowników i klientów na rzecz UNICEF. Wierzymy, że nowe przedsięwzięcie podjęte wspólnie z firmą Amadeus znacznie poprawi nasze możliwości dotarcia do dużej liczby osób poprzez Internet oraz pozwoli na udzielenie pomocy najbardziej poszkodowanym dzieciom na świecie za pomocą jednego kliknięcia - skomentował Tim Hunter, International Fundraising Director for UNICEF.


Inicjując współpracę, Amadeus i UNICEF byli gospodarzami debaty, która odbyła się w Londynie. Podczas spotkania omówiono rolę innowacji oraz znaczenie partnerstwa pomiędzy sektorem prywatnym, agencjami ONZ i organizacjami pozarządowymi.


- W dzisiejszym świecie podejmowanie najważniejszych wyzwań rozwojowych i społecznych wymaga zwiększenia współpracy między sektorem prywatnym i organizacjami non-profit. Wdrażanie niektórych procesów, technologii i ekpertyz w sektorze prywatnym może być niezwykle istotne dla organizacji, których działalność opiera się na finansowaniu i darowiznach - powiedziała profesor Linda Scott, DP World Chair for Entrepreneurship and Innovation at the Saïd Business School, University of Oxford.


Zarówno Amadeus, jak i UNICEF są w swoich dziedzinach liderami o zasięgu globalnym, dzięki czemu ich współpraca ma ogromny potencjał oraz szansę na odniesienie sukcesu.


Zawarte partnerstwo ma niebagatelne znaczenie dla prowadzonych przez organizację inicjatyw na rzecz dzieci. UNICEF posiada bogate doświadczenie w angażowaniu sektora korporacyjnego w działania na rzecz poprawy warunków życia dzieci. Dzięki swojej obecności w ponad 190 krajach, UNICEF angażuje się we współpracę z firmami na poziomie globalnym, regionalnym i krajowym w wielu różnych sektorach gospodarki. Amadeus to wybrany partner w dziedzinie technologii i przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, działający w 195 państwach.


Partnerstwo ma na celu ustalenie podstaw dla szerszej współpracy z wykorzystaniem innowacji technologicznych oraz zaangażowania globalnej branży turystycznej do pozyskiwania środków na projekty dla dzieci na całym świecie.

***

Informacje o UNICEF

 

UNICEF działa w ponad 190 krajach i terytoriach, pomagając dzieciom od wczesnego dzieciństwa poprzez okres dojrzewania. Organizacja, będąca największym na świecie dostawcą szczepionek dla krajów rozwijających się, wspiera dzieci z całego świata w zakresie zdrowia, wyżywienia, dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych, jakości podstawowej edukacji oraz ochrony przed przemocą, wykorzystywaniem i AIDS. Działaność UNICEF jest w całości finansowana z dobrowolnych darowizn od osób indywidualnych, firm, fundacji i rządów. Więcej informacji na temat UNICEF i jego działności można znaleźć na stronie www.unicef.org

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 73 lokalnych  Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Kontakt dla mediów


Dorota Kaźmierska

Wicedyrektor

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl


Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Ilona Tyczyńska

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl