Amadeus po raz piąty na e-Travel Forum!
Konferencja stanowi unikalną okazję do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najnowszymi trendami w branży e-Commerce.
Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla branży turystycznej, weźmie udział w piątej edycji e-Travel Forum - międzynarodowej konferencji poświęconej sprzedaży usług i produktów turystycznych online, która odbędzie się w dniach 31 stycznia - 1 lutego w warszawskim hotelu Marriott.
W gronie uczestników konferencji znajdą się kluczowi gracze na rynku turystycznym - linie lotnicze, biura podróży i hotele - oraz inne firmy związane z branżą turystyczną.
Konferencja stanowi znakomitą okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku sprzedaży produktów i usług turystycznych w Internecie oraz rozwiązaniami technologicznymi wspierającymi handel elektroniczny. Jest także swoistym forum wymiany poglądów z wybitnymi ekspertami branżowymi podczas paneli dyskusyjnych, warsztatów czy indywidualnych sesji branżowych. Wydarzenie stwarza również szansę na pogłębienie wiedzy dotyczącej metod promocji za pomocą technologii mobilnych i mediów społecznościowych.
Podczas e-Travel Forum głos zabierze Krzysztof Kuc, Prezes Zarządu Amadeus Polska, który przedstawi uczestnikom spotkania rozwiązania dedykowane biurom podróży.
- Uczestnictwo Amadeus Polska w e-Travel Forum 2012 jest potwierdzaniem naszego zaangażowania w rozwój usług i produktów turystycznych dla segmentu e-Commerce - mówi Krzysztof Kuc, Prezes Zarządu Amadeus Polska. - Z roku na rok obserwujemy zdecydowany wzrost popularności rozwiązań typu online, dlatego po raz kolejny zdecydowaliśmy się na udział w e-Travel Forum, aby wzbogacić swoją wiedzę w dziedzinie handlu elektronicznego i efektywnie ją wykorzystać, dopasowując nasze produkty i usługi do zmieniających się oczekiwań konsumentów - dodaje.
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|