Amadeus po raz siódmy na e-Travel Forum 2014


2014-01-07
e-Travel Forum to najważniejsze ogólnopolskie wydarzenie poświęcone tematyce e-commerce w turystyce.

Co roku spotkanie gromadzi kilkuset uczestników z Polski i zagranicy, w tym tour operatorów, agentów biur podróży, przedstawicieli hoteli, linii lotniczych, portali turystycznych i rezerwacyjnych oraz jednostek samorządowych, a także dostawców rozwiązań informatycznych, którzy mają okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie handlu elektronicznego oraz innowacyjnymi rozwiązaniami umożliwiającymi efektywną sprzedaż produktów i usług online. Co więcej, konferencja stwarza możliwość wymiany poglądów, wzbogacenia wiedzy i nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych.

W tym roku firma Amadeus po raz kolejny została partnerem wydarzenia. - To już siódma edycja e-Travel Forum, w której mamy zaszczyt wziąć udział. Nasze uczestnictwo jest potwierdzeniem zaangażowania w rozwój usług i rozwiązań turystycznych dla segmentu e-commerce - komentuje Paweł Rek, Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus Europa Środkowa. - W tym roku nasz zespół zaprezentuje uczestnikom wydarzenia najnowsze trendy w dystrybucji oferty hotelowej oraz innowacyjne rozwiązania mobilne, umożliwiające ich użytkownikom bezproblemową realizację poszczególnych etapów podróży - dodaje.

Tegoroczna edycja e-Travel Forum odbędzie się w dniach 14-16 stycznia w Hotelu Gromada Airport w Warszawie. Pierwszy dzień wydarzenia (14.01) poświęcony będzie branży hotelowej, drugi (15.01) to dzień prezentacji stworzony we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego i otwarty zarówno dla przedstawicieli hoteli, jak i biur podróży, zaś trzeci (16.01) dedykowany jest stricte biurom podróży. Trzydniowe spotkanie będzie obfitowało w prelekcje wygłoszone przez wybitnych ekspertów branży oraz panele dyskusyjne, prezentujące konkretne zagadnienia z dziedziny e-commerce. Udział dla przedstawicieli średniego i wyższego szczebla managerskiego hoteli i biur podróży na dedykowany dzień jest darmowy.

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.e-travelforum.pl.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2012 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2910,3 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1107,7 mln euro.

Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC" oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Kontakt dla mediów

Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl