Amadeus wprowadza aplikację mobilną oraz nowy interfejs użytkownika w swoim narzędziu do rezerwacji
Amadeus e-Travel Management pomaga korporacjom w osiągnięciu większego wskaźnika adaptacji dzięki nowemu, przebudowanemu workflow oraz ulepszonemu, wygodnemu interfejsowi
Warszawa, Polska, 9 listopada 2012 r.: Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, wprowadziła nowy interfejs użytkownika (ang. UI - User Interface) oraz aplikację mobilną do rezerwacji. Amadeus e-Travel Management, internetowe narzędzie do rezerwacji podróży służbowych, wykorzystywane przez ponad 6000 korporacji na 59 światowych rynkach, pomaga przedsiębiorstwom w redukcji kosztów oraz uzyskaniu całkowitej kontroli nad każdym aspektem podróży służbowej.
- Cieszymy się z wprowadzenia nowego interfejsu użytkownika rozwiązania AeTM, który dostarcza zaktualizowane funkcjonalności, podobne do tych, jakie oferują turystyczne strony internetowe. Po udanym pilotażu w Irlandii jesteśmy obecnie w trakcie migracji na wielu innych rynkach EMEA. Wprowadzenie rozwiązania przebiegło bez zakłóceń, przy minimalnej komunikacji z naszymi pracownikami, od których otrzymywaliśmy same pozytywne opinie. Dobrze jest widzieć jak AeTM ewoluuje. Czekamy na jego dalsze aktualizacje i nowe funkcje - skomentował Olive Kavanagh, Travel Category Manager, Strategy & Technology, Microsoft.
Workflow rozwiązania AeTM został całkowicie przebudowany, usprawniając proces rezerwacji, który stał się łatwiejszy i szybszy pod względem wyszukiwania, rezerwowania, przeglądania i zatwierdzania. Zmiany te, w połączeniu z nowym interfejsem, umożliwiają klientom i organizatorom podróży sprawniejsze przejście przez proces rezerwacji, który stał się bardziej intuicyjny i płynny, a także szybszy. Nowy interfejs rozwiązania AeTM przypomina swoim wyglądem i działaniem strony internetowe o tematyce rekreacyjnej, dzięki czemu umożliwia większą akceptację firmowej polityki podróży, minimalizując jednocześnie konieczność intensywnego zarządzania podróżami służbowymi i działaniami związanymi z upoważnieniami, a tym samym obniża koszty prowadzenia biznesu.
W związku z wprowadzeniem na rynek nowego interfejsu, Amadeus prezentuje mobilną aplikację do rezerwacji - Amadeus e-Travel Management Mobile - która obecnie jest poddawana testom beta w Skandynawii i będzie dostępna dla pierwszych użytkowników w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Nowe narzędzie umożliwia podróżnym dokonywanie rezerwacji lotniczych i kolejowych za pomocą urządzeń mobilnych, w tym iPhone'ów i smartfonów z systemem Android, zapewniając im skuteczność i ciągłość usług w dowolnym miejscu i czasie.
- Część naszych największych klientów korzysta z Amadeus e-Travel Management. Kilka tygodni temu odwiedzaliśmy ich w celu demonstracji nowego interfejsu i przejścia przez proces migracji. Są oni zachwyceni udoskonaleniami i czekają nie tylko na możliwość osobistego przetestowania narzędzia, ale także chcą jak najszybciej oferować je swoim klientom, którzy zyskają większą intuicyjność i prostotę korzystania z nowego rozwiązania - skomentował Graham White, Support Analyst, Application Support Team, House of Travel.
- Nadal chcemy zwiększać nasze wysiłki i inwestycje, aby dostarczać jeszcze więcej rozwiązań spełniających potrzeby szybko rozwijającej się branży zarządzania podróżami służbowymi. Klienci i partnerzy pokazujący nam, w jaki sposób powinniśmy rozwijać technologię i uzupełniać ofertę, są główną siłą napędzającą nasze priorytety. Opinie klientów, którzy testowali oba narzędzia, mają zdecydowanie pozytywny wydźwięk. Nie ulega wątpliwości, że nasze podejście partnerskie, kompetencje w zakresie technologii podróży, możliwości inwestycyjne, a także doświadczenie w obsłudze klientów i wizja strategiczna, to przepis na sukces - zarówno dziś, jak i w przyszłości - dodał Albert Pozo, VP Global Customer Group, Amadeus.
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2011 roku system Amadeus przetworzył niemal 947 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". Jest ona uwzględniana w indeksach giełdowych takich jak IBEX 35, STOXX Europe 600 oraz Dow Jones Sustainability Index (DJSI).
W 2011 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,712 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,039 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie około 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Ilona Tyczyńska
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|