Amadeus wprowadza narzędzie do internetowej rezerwacji samochodów
Transhotel, Partner wdrożeniowy firmy Amadeus, udostępni innowacyjne rozwiązanie klientom biur podróży
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, prezentuje nowe, przełomowe rozwiązanie do internetowej rezerwacji samochodów, dedykowane firmom działającym w sieci, które wykorzystują technologię Amadeus Cars Plus XML.
Cars Plus XML business logic usprawnia przekazywanie danych z Amadeus Web Services, ułatwiając internetowym firmom turystycznym oferowanie swoim klientom wszechstronnego serwisu, w tym: wyświetlania map, widoku matrix oraz wyszukiwania punktów według podanych współrzędnych.
Partner wdrożeniowy Amadeus - firma Transhotel, światowy integrator hoteli i usług dla organizacji turystycznych, wybrał Amadeus Cars do integracji nowego modułu samochodowego na swojej stronie internetowej.
- Korzystając z technologii Amadeus Car Plus, możemy wdrażać rozwiązania i z łatwością personalizować proces rezerwacji, dzięki czemu idealnie dopasowuje się on do indywidualnych oczekiwań. Technologia Amadeus XML doskonale integruje się także z naszą istniejącą już infrastrukturą IT - systemami back-office, rozwiązaniami dotyczącymi płatności czy funkcjonalnościami typu mark-up - wyjaśnia Javier Sancho, Dyrektor ds. Kontraktów i Produktów, Transhotel. - Po przetestowaniu nowego produktu na rynku hiszpańskim, aplikacja będzie dostępna dla internetowych biur podróży współpracujących z firmą Transhotel na całym świecie - dodaje.
Amadeus Cars Plus jest wielokanałowym rozwiązaniem, z którego korzystają już tradycyjne biura podróży mające dostęp Amadeus Selling Platform. Od teraz narzędzie będzie także dostępne dla internetowych biur podróży i linii lotniczych poprzez zestaw informacji pochodzący z e-Retail.
- Jako partner technologiczny dla branży turystycznej, istotnym dla nas celem jest dostarczenie internetowym użytkownikom szerokiego wachlarza rozwiązań odpowiadających ich wymaganiom w kwestii kosztów wdrożenia i użytkowania, elastyczności oraz dostępności na rynku - komentuje Jérôme Vanazzi, Dyrektor Amadeus Cars. - W kwestii rezerwacji samochodów, Amadeus Cars Plus XML odpowiada na potrzeby internetowych firm turystycznych, które chcą oferować swoim klientom najnowsze funkcjonalności i jednocześnie zależy im na łatwej i zarazem szybkiej integracji rozwiązania ze swoją stroną internetową - dodaje.
Informacje o firmie Transhotel
Transhotel Global Travel Services Provider jest jednym ze światowych liderów w swojej branży, który dysponuje 28 międzynarodowymi biurami sprzedaży. Oferta firmy obejmuje m.in. ponad 68 tysięcy hoteli. Aktualnie korzysta z niej już ponad 78 tysięcy biur podróży na całym świecie.
Mając 16-stoletnie doświadczenie w dziedzinie rezerwacji hotelowych i zatrudniając ponad 900 pracowników z 50 różnych narodowości, firma Transhotel stała się w branży kluczowym graczem dzięki najwyższej jakości usług i bogatej ofercie. Transhotel poprzez swój system oferuje biurom podróży również usługi transportowe, turystyczne i wycieczkowe w ponad 120 krajach.
Nacisk na nowatorstwo, którego przykładem może być platforma rezerwacyjna TOR System Advanced®, zapewnił firmie pozycję w czołówce branży turystycznej pod względem wykorzystania nowych technologii. Transhotel słynie również z jakości obsługi klientów. Telefoniczne Biuro Obsługi działa 24 godziny na dobę i obsługuje klientów w sześciu językach.
Oferta Transhotelu dostępna jest również w nowym narzędziu Amadeusa, Amadeus Hotel Store, zintegrowanym w platformie sprzedażowej Amadeus Selling Platform, używanym przez ponad 62 000 biur podróży na najważniejszych rynkach świata.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.transhotel.com
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Kontakt dla mediów
Joanna Parasiewicz
Senior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Junior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|