Amadeus zaprasza na 6. edycję e-Travel Forum 2013


2013-01-07
W tym roku program konferencji został podzielony na dwa dni tematyczne, z których pierwszy poświęcony będzie hotelom, zaś drugi – biurom podróży. Amadeus Polska został Złotym Sponsorem spotkania.
Warszawa, Polska, 7 stycznia 2013 r.: Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny dla światowej branży turystycznej, po raz kolejny weźmie udział w konferencji e-Travel Forum, która odbędzie się w dniach 22-23 stycznia br. w Hotelu Gromada Airport w Warszawie. Spotkanie jest najważniejszym w Polsce wydarzeniem poświęconym problematyce e-commerce w turystyce oraz sprzedaży produktów turystycznych przez Internet. Co roku przyciąga ono około 200-250 przedstawicieli branży turystycznej z Polski i zagranicy, wśród których znajdują się tour operatorzy, menedżerowie biur podróży, hoteli i linii lotniczych, a także reprezentanci portali turystycznych i rezerwacyjnych, jednostek samorządowych, uczelni oraz producenci rozwiązań informatycznych.

Zbliżająca się edycja konferencji będzie miała wyjątkową formułę, ponieważ po raz pierwszy w jej historii program został podzielony na dwa dni tematyczne - jeden dedykowany hotelom (22.01.2013), zaś drugi - biurom podróży (23.01.2013). Podczas tych dwóch dni zostaną wygłoszone prelekcje, zaprezentowane case studies oraz przeprowadzone panele dyskusyjne, podczas których uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w dziedzinie turystyki i handlu elektronicznego oraz najnowocześniejszymi rozwiązaniami stosowanymi w branży turystycznej, a także nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych i poznania wielu ekspertów branży.

- Konferencja e-Travel Forum z roku na rok przyciąga coraz więcej uczestników zainteresowanych tematyką e-commerce w turystyce. Nie jest to dla nas zaskoczeniem - silny trend związany ze sprzedażą produktów turystycznych online potwierdzają wyniki badań przeprowadzonych przez firmę PhoCusWright, która prognozuje, że do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych online sięgnie 1,7 mld USD. Dlatego tak ważne jest podejmowanie dyskusji na ten temat w gronie ekspertów branży turystycznej - komentuje Paweł Rek, Dyrektor Regionalny Amadeus Europa Centralna.

W tym roku wyjątkowo uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla przedstawicieli kadry menedżerskiej hoteli i biur podróży. Aby zapoznać się z programem konferencji i zgłosić swój udział, wystarczy zarejestrować się na stronie www.e-travelforum.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2011 roku system Amadeus przetworzył niemal 947 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". Jest ona uwzględniana w indeksach giełdowych takich jak IBEX 35, STOXX Europe 600 oraz Dow Jones Sustainability Index (DJSI).

W 2011 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,712 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,039 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie około 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Kontakt dla mediów

Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl