Amarantus - nieznane bogactwo


Amarantus - nieznane bogactwo
2010-10-07
Agencja IMR advertising by PR podpisała z firmą Szarłat roczną umowę na budowanie świadomości konsumenckiej oraz promowanie wartości odżywczych i kosmetycznych amarantusa, jednej z najstarszych uprawianych przez człowieka roślin.

„Z prawdziwą przyjemnością rozpoczynamy prace dla firmy Szarłat. Temat i problem dojrzewał dość długo, bo od ubiegłorocznej wizyty u nas pana Jana Hołowni, współwłaściciela firmy, który niezwykle barwnie i z pasją odkrywcy opowiadał o szarłacie, jego historii, trudnych uprawach i znikomej świadomości społecznej na temat niezwykłych wartości tej rośliny" - mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Już pięć tysięcy lat temu ludzie uprawiali amarantus, z polska nazywany szarłatem, wyrabiając z niego mąkę. Ta jednoroczna roślina rośnie dzisiaj w obu Amerykach, Indiach, Nepalu, Chinach, na Syberii, a w Polsce pierwszy zasiew miał miejsce dopiero w 1993 roku. Prekursorskie uprawy to dzieło firmy Szarłat.

Amarantusowe rośliny należą do najbardziej ekologicznych, gdyż szarłat wręcz alergicznie reaguje na stosowanie pestycydów. Kwitnie od czerwca aż do pierwszych przymrozków. Ma piękne, ciemnoróżowe kwiaty, które nie więdną.

Amarantus zawiera mnóstwo niezbędnych dla organizmów dzieci, młodzieży i dorosłych składników. Tak więc z zalet szarłatu pełnymi garściami czerpie i dietetyka, i kosmetologia.

IMR advertising by PR będzie promowała suplement diety Ol Amar i Olej amarantusowy do pielęgnacji skóry.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl