AMB Technic z nową identyfikacją wizualną


2020-04-01
AMB Technic, firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych, z końcem lutego zmieniła swoją identyfikację wizualną. Ewolucja wizerunku jest związana z 25-leciem firmy na polskim rynku i nową strategią funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Firma zachowała charakterystyczną kolorystykę, która przez ostatnie lata zapewniła jej rozpoznawalność w środowisku branżowym. Podobnie jak dotychczas, wizualizacja graficzna wykorzystuje uproszczoną formę oraz ograniczoną do dwóch barw kolorystykę. Zmiana zostanie wprowadzana we wszystkich materiałach przygotowywanych przez AMB Technic oraz kanałach social media.

Wraz z nowym logo odświeżona została strona internetowa https://amb.pl/, na której można znaleźć m.in. bazę wiedzy z artykułami eksperckimi, opis usług wykonywanych w laboratorium demonstracyjnym oraz ofertę szkoleń. Jest to inicjatywa, która ma pomóc w rozwinięciu działalności szkoleniowej i ułatwieniu zrozumienia skomplikowanej ekspertyzy marki przez zebranie i usystematyzowanie wiedzy. Dzięki opracowaniu materiałów, producenci poszukujący rozwiązań mogą w łatwy sposób zapoznać się z możliwościami AMB Technic jeszcze przed pierwszym kontaktem z przedstawicielem firmy. Przejrzystość i wygoda w komunikacji jest jednym z najważniejszych założeń opracowanych przez Marka Bernaciaka, założyciela firmy i autora strategii marki.

 

AMB Technic – polska firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych (jak kleje, żywice, smary). Założona w 1995 roku w Kole, obecnie obsługująca klientów m.in. z sektorów produkcji motoryzacyjnej, elektronicznej i urządzeń medycznych.

Nadesłał:

thaumiel

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl