Amica na radiowej fali


2015-08-05
„Nagradzamy i schładzamy” – tak brzmi hasło przewodnie nowej, niestandardowej akcji firmy Amica realizowanej we współpracy z Radiem Zet, promującej lodówki Amica z technologią No Frost.

Prosty mechanizm konkursu, który wystartował 1 sierpnia, ma zachęcić słuchaczy do zabawy i rywalizacji o cenne nagrody ufundowane przez firmę Amica.

 

Wystarczy umieścić w dedykowanej zakładce konkursowej Radia Zet zdjęcie, na którym uczestnik pokaże, jak się ochłodzić. Pięć najbardziej kreatywnych pomysłów zostanie nagrodzonych lodówkami Amica z technologią No Frost.

 

Przekaz wzmocniono na wiele sposobów. Prowadzący popołudniowe pasmo zachęcają słuchaczy do dalszej zabawy i grania o cenne nagrody, podkreślając zalety oferowanych produktów. Dodatkowo, na potrzeby akcji, zostały nagrane dedykowane jingle, w których marka Amica pojawia się jako sponsor konkursu
i fundator nagród.

 

Zdjęcia konkursowe należy przesyłać przez formularz kontaktowy umieszczony na stronie konkursowej: http://www.radiozet.pl/Radio/Konkursy/Nagradzamy-i-schladzamy-konkurs-w-Radiu-ZET. Konkurs trwa do 7 sierpnia.

  Obecna współpraca to jeden z elementów rozbudowanych działań promocyjnych  dla lodówek Amica, które obejmowały m.in. kampanię TV z billboardem sponsorskim oraz kampanię internetową.

Nadesłał:

Amica Wronki S.A.
http://amica.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl