Amica nie zwalnia tempa w działaniach promocyjnych


2015-08-07
Doskonała technologia prania i suszenia, oszczędność czasu i pieniędzy – te korzyści zostają podkreślone w działaniach promocyjnych firmy Amica, dotyczących nowej, pełnej oferty w kategorii „pralnictwo”.

Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży suszarek do ubrań, firma Amica w swojej ofercie dysponuje pełną kategorią urządzeń w segmencie „pralnictwo”, oferując również nowe, lepiej wyspecjalizowane pralki oraz pralko-suszarki. W działaniach komunikacyjnych podkreślone zostaje zaawansowanie technologiczne produktów, mnogość oferowanych funkcji, wpływających na jakość prania i suszenia ubrań oraz nasze zdrowie (pranie antyalergiczne). Zwraca się również uwagę na poczynione oszczędności, jeśli chodzi o czas, budżet, czy domową przestrzeń (w przypadku zdecydowania się na urządzenie typu dwa w jednym jakim jest  pralko-suszarka).  

Producent sprzętu AGD chce dotrzeć do konsumenta z informacją o swojej nowej  ofercie w segmencie „pralnictwo” za pomocą różnorodnych kanałów. W telewizji pojawi się billboard sponsorski. Aktywność w internecie będzie widoczna m.in. na największych kanałach społecznościowych (You Tube, Facebook, Instagram).  Aktualne treści dotyczące produktów będą obecne również na stronie domowej www.amica.pl (zakładka Produkty i Inspiracje). W sklepach pojawią się dedykowane materiały POSM.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Change i ASPE. Za zakup mediów (internet) odpowiada dom mediowy Value Media, zaś mediami społecznościowymi zajmuje się agencja Get more social. Komunikację PR prowadzi Monday PR. 

Nadesłał:

Amica Wronki S.A.
http://amica.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl