Amica rusza z kampanią reklamową dla nowej linii produktów
Amica Wronki S.A., największy polski producent sprzętu AGD, 15 maja wystartowała z kampanią reklamową dla nowej linii inteligentnych sprzętów do zabudowy Amica IN. z segmentu premium.
Działania reklamowe, przewidziane dla nowych urządzeń, obejmują aktywność w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.
Pierwsze filmy reklamowe nowej linii Amica IN., w formie billboardu sponsorskiego, zostały wyemitowane 15 maja w największych stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat, TVP oraz dodatkowo stacjach tematycznych.
Działania wzmocnione są również silną kampanią w Internecie, przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza narzędzi i formatów (banery statyczne i animowane, linki sponsorowane i filmy produktowe). W komunikacji wyeksponowany zostanie zarówno inspirujący design nawiązujący do światowych trendów, jak również innowacyjne rozwiązania technologiczne.
W ramach działań promocyjnych, 15 maja, wystartował również landing page www.amica.pl/in, gdzie szczegółowo prezentowane będą poszczególne urządzenia z nowej linii Amica IN., zarówno od strony wizualnej, jak i użytkowej. Internauci będą mieli możliwość zapoznania się z interaktywnymi modelami produktów oraz wizualizacjami, przedstawiającymi nowoczesne i innowacyjne funkcje.
Swoją obecność Amica IN. zaznaczy również w mediach społecznościowych (m.in.Facebook, Youtube).
Aktywność reklamowa dotyczyć będzie również punktów sprzedaży. W sklepach pojawią się materiały POSM oraz ekspozytory.
Kampania reklamowa wsparta zostanie działaniami public relations oraz działaniami niestandardowymi: cyklem eventów w największych miastach Polski, w ramach których konsumenci będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z produktem.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, za kreację – agencja reklamowa Change. Przygotowaniem landing page zajęła się agencja VMR. Komunikację PR prowadzi Monday PR.
Amica IN. – inteligentne AGD
Amica IN. to nowoczesna, ekskluzywna linia sprzętów AGD, które w stylowej oprawie kryją inteligentne wnętrze. Inspirujący design urządzeń nawiązuje do światowych trendów w projektowaniu wnętrz. Trzy modne odcienie, w których występują urządzenia – black magic, manhattan beige oraz pure white – nadadzą charakteru nowoczesnym kuchniom bez względu na styl wykończenia. Nagrody i wyróżnienia przyznane linii Amica IN. (iF Design Award, a także Red Dot Award w kategorii Product Design) jeszcze zanim urządzenia pojawiły się na rynku, stanowią potwierdzenie wysokich kompetencji Amiki w obszarze wzornictwa. Nowa linia Amica IN. to jednocześnie innowacyjne i inteligentne produkty, w których zastosowano najnowocześniejszą technologię. Wykorzystanie możliwości jakie daje Internet Rzeczy, pozwala na komunikowanie się między sobą poszczególnych sprzętów, zaś zaawansowane funkcje, wpływają na komfort i bezpieczeństwo użytkowania.
O firmie Amica
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka zatrudnia blisko 2500 osób w Polsce i za granicą. W 2014 r. Amica Wronki S.A. przekroczyła 2 mld zł przychodów, z czego ponad 70 procent generuje na ponad 40 rynkach zagranicznych. W marcu 2015 r. kapitalizacja spółki sięgnęła 1 mld zł. Marka Amica jest najbardziej rozpoznawalną marką AGD w Polsce i od wielu lat pozostaje marką numer jeden pod względem ilości sprzedanych urządzeń do polskich konsumentów. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród polskich i międzynarodowych takich jak Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best.
Kontakt dla mediów
Adam Kozłowski
Ewelina Trześniewska Account Manager, Monday PR e-mail:ewelina.trzesniewska@mondaypr.pl
|