Andy Warhol by Pepe Jeans London dostępne w Markafoni!
Ikony popkultury to ludzie, którzy często jeszcze za życia stają się symbolami dla kolejnych pokoleń. Jakie cechy wyróżniają ich z tłumu?
Niewątpliwie talent, niepowtarzalny styl bycia oraz charyzma, która jak magnes przyciąga i nie pozwala przejść obojętnie …
Jim Morrison, Kurt Cobain, Madonna, Elvis Presley to nazwiska nieobce każdemu fanowi muzyki niezależnie od wieku.
Uwielbienie dla idola wyraża się nie tylko poprzez słuchanie jego muzyki czy oglądanie filmów z jego udziałem ale także manifestowanie przynależności do popkulturowej „rodziny” za pomocą charakterystycznych ubrań, dodatków czy tatuaży.
Najwygodniejszą i najpopularniejszą formą manifestacji swoich upodobań i oddania swoistego hołdu podziwianym idolom jest umieszczenie ich podobizny na t-shirtach, które same w sobie zasługują na miano kultowych.
Znane marki takie jak Amplified czy Worn By wychodzą naprzeciw zapotrzebowaniu fanów na manifestowanie swoich idoli.
Marka Amplified proponuje t-shirty z najbardziej rozpoznawalnymi portretami niezapomnianych ikon rocka i popkultury – od Johna Lennona po Lady Gagę.
Marka Worn By idzie o krok dalej. W jej ofercie znajdziemy na koszulkach nie tylko wizerunki popkulturowych ikon, ale również z grafikę w różny sposób powiązaną z całym ich dorobkiem. Każda koszulka opowiada swoją niepowtarzalną historię, nawiązując do ciekawostek z życia, tras koncertowych czy innych wydarzeń, w których dana postać brała udział. Z metki, stylizowanej na fotografie wykonaną Polaroidem, dowiemy się np. kto nosił koszulkę z prowokującym napisem „Who the fuck is Mick Jagger” i kiedy sam Jagger miał okazję pozować z nią do pamiątkowego zdjęcia. Prawdziwi fani, a może nawet i fanatycy, znajdą w ubraniach Worn By wiele smaczków, o których godzinami będą mogli opowiadać znajomym.
Nie można jednak mówić o popkulturze, nie wspominając ani słowem o Andy`m Warhol`u. Jego słynne obrazy przedstawiające zupę w puszkach Campbella, czy kolorowe zwielokrotnienia Marilyn Monroe są znane na całym świecie. Oprócz malarstwa Warhol zajmował się także reżyserią filmową, projektowaniem okładek płyt dla takich zespołów jak Rolling Stones czy Velvet Underground czy pisaniem książek.
Ekstrawagancja Andy’ego Warhola odcisnęła się piętnem nie tylko na świecie sztuki ale stała się też inspiracją dla marek odzieżowych. Owocem tej fascynacji jest linia odzieży i dodatków Pepe Jeans sygnowana jego nazwiskiem. Co ciekawe, to nie tylko t-shirty, ale także torebki, portfele, bluzy, spodnie i spódnice z reprodukcjami najbardziej znanych dzieł Warhola. Kolekcja ta – ciężko dostępna w Polsce od 15 kwietnia jest do nabycia w jednym z Brand Shopów - nowym kanale sprzedaży markafoni.pl
Kampanie marek takich jak Amplified, Worn By czy Pepe Jeans cieszą się niezmiennie duża popularnością w naszym klubie zakupowym. Mamy nadzieję, że kolekcja Andy Warhol by Pepe Jeans spotka się z równym zainteresowaniem wśród naszych Klientów, dla których moda to zabawa i sposób na manifestację swoich popkulturowych fascynacji – mówi Ewa Szulc kierownik marketingu markafoni.pl
Brand Shops to stosunkowo nowy sposób sprzedaży internetowego klubu zakupowego Markafoni. Poszczególne sklepy dedykowane znanym i popularnym markom prowadzą ciągłą sprzedaż aktualnych kolekcji i tym różnią się od kilkudniowych kampanii, w których serwis oferuje markowe produkty w cenach obniżonych do 70%.
Podobny model sprzedażowy świetnie sprawdza się w klubach zakupowych popularnych za granicą, nic więc dziwnego, że lider rynku polskiego markafoni.pl również zdecydował się na jego wprowadzenie.
Oferta jest wciąż uatrakcyjniana, warto więc być na bieżąco, aby nie przegapić okazji. A kolekcja Andy Warhol by Pepe Jeans niewątpliwe do takich należy.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Krukowska
Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej
Grupa Allegro Sp. z o.o.
e-mail: magdalena.krukowska@allegro.pl
Maciej Piotrowski
PR Studio
tel. +48 886 100 100
e-mail: maciej@prstudio.pl
Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Klub prowadzi także Brand Shops: regularną sprzedaż najnowszych kolekcji najlepszych światowych marek. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.
Nadesłał:
studio111
|