Apetina rozbudza apetyt na gotowanie w nowej kampanii serków kremowych


Apetina rozbudza apetyt na gotowanie w nowej kampanii serków kremowych
2014-10-28
Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina. Działania prowadzone pod hasłem „Dobrze się komponuje” obejmują swoim zasięgiem prasę, Internet oraz social media. Komunikację wzmacniają działania oparte na współpracy z blogerami i vlogerami, a także kampania na Listonicu.

Unikatowe przepisy z wykorzystaniem serków kremowych, apetyczne zdjęcia składników i gotowych dań oraz przewijający się motyw „palety” jako symbolu kreatywności i kulinarnych możliwości jakie zyskujemy dzięki serkom kremowym Apetina to elementy definiujące styl nowej kampanii. Przesłanie „Dobrze się komponuje” zachęca by przekonać się jak doskonale produkty Apetiny odnajdują się w kuchennej codzienności -  jako składnik dań, zarówno tych na ciepło, jak i zimno.  

Intensywną kampanię prasową w wybranych  tytułach kulinarnych oraz magazynach kobiecych m.in.: Twój Styl, Pani, Apetyt Claudia, Sól i Pierz, Moje Gotowanie, wspierają działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Aktywność w social media, obejmuje m.in. współpracę z blogerami i vlogerami kulinarnymi.

„Apetina inspiruje do kreatywnego gotowania na wielu polach. Tym razem postanowiliśmy zaprosić do tworzenia oryginalnych dań z wykorzystaniem naszych produktów również społeczność blogerów związanych z serwisem durszlak.pl oraz wybranych vlogerów kulinarnych. Z połączenia ich pasji gotowania i charakteru serków kremowych Apetina powstaną autorskie przepisy, które  w najbardziej przekonujący sposób pokażą, jak łatwo dzięki Apetinie kulinarną rutynę przemienić w oryginalne dania.” - mówi Joanna Mostył, Senior Brand Manager w Arla Foods.

Na potrzeby kampanii, we współpracy z serwisem Ugotuj.to, przygotowano również sekcję dedykowaną serkom kremowym Apetina. Ponadto kampania wspierana jest wizerunkowo na Pintereście.

„W oparciu o dedykowane pomysły zaproponowaliśmy komunikację opartą na rozwiązaniach, gwarantujących synergię działań reklamowych i PR. Poprzez działanie na wielu płaszczyznach chcemy kształtować wizerunek serków kremowych Apetina spójny z przyjętą strategią – zwiększając świadomość marki, podkreślając walory produktów i prezentując je w konkretnych przepisach." – mówi Magdalena Darska, Account Director  XConcept.

Kampania potrwa do połowy grudnia br. Za przygotowanie jej strategii, opracowanie koncepcji kreatywnej i kreację odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów - odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Nadesłał:

Andrenor

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl