Apetina rozbudza apetyt na gotowanie w nowej kampanii serków kremowych
Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina. Działania prowadzone pod hasłem „Dobrze się komponuje” obejmują swoim zasięgiem prasę, Internet oraz social media. Komunikację wzmacniają działania oparte na współpracy z blogerami i vlogerami, a także kampania na Listonicu.
Unikatowe przepisy z wykorzystaniem serków kremowych, apetyczne zdjęcia składników i gotowych dań oraz przewijający się motyw „palety” jako symbolu kreatywności i kulinarnych możliwości jakie zyskujemy dzięki serkom kremowym Apetina to elementy definiujące styl nowej kampanii. Przesłanie „Dobrze się komponuje” zachęca by przekonać się jak doskonale produkty Apetiny odnajdują się w kuchennej codzienności - jako składnik dań, zarówno tych na ciepło, jak i zimno.
Intensywną kampanię prasową w wybranych tytułach kulinarnych oraz magazynach kobiecych m.in.: Twój Styl, Pani, Apetyt Claudia, Sól i Pierz, Moje Gotowanie, wspierają działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Aktywność w social media, obejmuje m.in. współpracę z blogerami i vlogerami kulinarnymi.
„Apetina inspiruje do kreatywnego gotowania na wielu polach. Tym razem postanowiliśmy zaprosić do tworzenia oryginalnych dań z wykorzystaniem naszych produktów również społeczność blogerów związanych z serwisem durszlak.pl oraz wybranych vlogerów kulinarnych. Z połączenia ich pasji gotowania i charakteru serków kremowych Apetina powstaną autorskie przepisy, które w najbardziej przekonujący sposób pokażą, jak łatwo dzięki Apetinie kulinarną rutynę przemienić w oryginalne dania.” - mówi Joanna Mostył, Senior Brand Manager w Arla Foods.
Na potrzeby kampanii, we współpracy z serwisem Ugotuj.to, przygotowano również sekcję dedykowaną serkom kremowym Apetina. Ponadto kampania wspierana jest wizerunkowo na Pintereście.
„W oparciu o dedykowane pomysły zaproponowaliśmy komunikację opartą na rozwiązaniach, gwarantujących synergię działań reklamowych i PR. Poprzez działanie na wielu płaszczyznach chcemy kształtować wizerunek serków kremowych Apetina spójny z przyjętą strategią – zwiększając świadomość marki, podkreślając walory produktów i prezentując je w konkretnych przepisach." – mówi Magdalena Darska, Account Director XConcept.
Kampania potrwa do połowy grudnia br. Za przygotowanie jej strategii, opracowanie koncepcji kreatywnej i kreację odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów - odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Nadesłał:
Andrenor
|