Apetyczna kampania reklamowa d’aucy


Apetyczna kampania reklamowa d’aucy
2010-03-16
d’aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie, mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych – heat&eat i fit mix d’aucy oraz warzyw apertyzowanych w puszkach.

10 marca br. firma d’aucy Polska rozpoczęła kampanię reklamową w prasie. Jej celem jest wsparcie dwóch innowacyjnych linii produktów d’aucy – pierwszych na polskim rynku warzyw ugotowanych przed zamrożeniem heat&eat, warzyw do przyrządzania na parze – fit mix, a także warzyw apertyzowanych w puszkach. Motywem przewodnim kampanii jest wiosenne gotowanie. W materiałach reklamowych firmy pojawiają się przepisy na lekkie i pożywne potrawy z wykorzystaniem różnorodnych kompozycji warzywnych marki d’aucy.

Kampania realizowana jest na łamach prasy kobiecej oraz poradnikowej o zasięgu ogólnokrajowym, w wydaniach marcowych oraz kwietniowych. Materiały reklamowe d’aucy pojawią się w miesięcznikach („Poradnik Domowy”, „Dobre Rady”, „Przyślij Przepis”), a także w dwutygodnikach i tygodnikach, takich jak „Przyjaciółka”, „Tina”, „Pani Domu”, „Naj”, „Chwila dla Ciebie”. Kampanii w prasie będą towarzyszyły liczne promocje sprzedaży w wybranych sklepach oraz w sieciach handlowych.

Zaplanowaniem kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations. 

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl