Aplikacja iME rozpycha się na europejskim rynku usług pomocy IT


2015-03-12
W 2015 roku na świecie sprzeda się 317 mln komputerów i 321 mln tabletów. Taka ilość elektroniki będzie wymagała tysięcy informatyków, którzy pomogą użytkownikom w razie problemów z ich urządzeniami. W samej UE przychody sektora usług wspomagających IT ocenia się na 17,5 mld Euro!

I to właśnie w ten segment rynku celuje nowa aplikacja – iME, będąca pierwszym na rynkach Europy narzędziem osobistej pomocy i zdalnego dostępu do konsultacji IT. Rozwiązanie ma być rodzajem informatycznego doradcy, który pomoże rozwiązać problem z laptopem czy smartfonem.

Narzędzie pomoże w usuwaniu nagłych awarii niezależnie od miejsca, w którym znajduje się posiadacz komputera. Pozwoli osobom starszych skonfigurować pocztę, zainstalować drukarkę lub komunikator głosowy. Tym młodszym udzieli pomocy w wyborze aplikacji, rozwiążę problem z wirusem lub naprawi wolno działający internet.  Aplikacja może pomóc też przedsiębiorcom czy osobom prywatnym, którzy pilnie muszą zrealizować zlecenie o charakterze technicznym lub związanym z realizacją zamówienia e-commerce lub e-banking.

 Choć z roku na rok liczba użytkowników komputerów w Polsce i na świecie nieustannie rośnie, tak naprawdę tylko nieliczni potrafią wykorzystać pełnię możliwości posiadanych przez siebie sprzętów. Jeszcze mniej osób umie poradzić sobie, gdy te odmówią im posłuszeństwa. Jednak już niebawem to może się zmienić dzięki usłudze iMe, która już 15 marca dotrze do Polski – podkreśla Robert Niczewski z działu marketingu iME.

 iME – prywatny informatyk

Usługę tę można najłatwiej porównać do prywatnego informatyka dostępnego z dowolnego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, nawet w święta.  Usługi świadczone przez iMe przydadzą się nie tylko osobom zupełnie nieobeznanym z komputerami, ale też ceniącym swój czas. Wszelkie naprawy niemal zawsze będą przeprowadzane zdalnie.

 Dzięki zainstalowanemu wcześniej oprogramowaniu informatycy uzyskają dostęp do komputera i samodzielnie pozbędą się wszelkich usterek. Oczywiście będzie możliwe obserwowanie ich pracy i tym samym nauczenie się radzenia sobie w podobnych sytuacjach.

Jednorazowe skorzystanie ze zdalnej pomocy specjalisty iME kosztuje zaledwie 19 zł. Kupon umożliwiający trzykrotne wezwanie pomocy to tylko 35 zł, zaś subskrypcja pozwalająca na nieograniczoną liczbę konsultacji to koszt 79,99 zł miesięcznie. Wszystkie rodzaje kuponów iMe będzie można kupić zarówno przez Internet, jak też w najlepszych sklepach komputerowych i salonach prasowych.

Usługą zainteresowani są nie tylko producenci laptopów i komputerów stacjonarnych. Rozwiązanie może być produktem standardowo oferowanym przez operatorów komórkowych. Już w połowie bieżącego roku usługa ta doczeka się też wersji mobilnej, a specjaliści iMe będą pomagać użytkownikom wykorzystać pełnię możliwości nowego smartfonu lub tabletu. 

Nadesłał:

Bellini-Capital

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl