Apsys Polska walczy o główną nagrodę Solal Marketing Awards


Apsys Polska walczy o główną nagrodę Solal Marketing Awards
2014-04-17
Apsys Polska, wiodący developer i zarządca centrów handlowych, znalazł się w ścisłym finale prestiżowego konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Firma pretenduje do nagrody głównej za zrealizowaną w polskich centrach handlowych akcję pt.: „Wirtualne Przymierzalnie”.
Apsys Polska, developer i lider wśród zarządców centrów handlowych, został finalistą konkursu ICSC Solal Marketing Awards w kategorii „New Media Emerging Technology". Jury doceniło Apsys za organizację w centrach handlowych akcji eventowej nazwanej „Wirtualne Przymierzalnie". W gronie finalistów tej kategorii znaleźli się, obok reprezentującej Polskę firmy Apsys, zarządcy centrów handlowych z Republiki Południowej Afryki, Danii, Hiszpanii, Holandii, Islandii oraz Turcji. Ogłoszenie wyników konkursu oraz nagrodzenie zwycięzców odbędzie się 15 maja podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC organizowanej w Amsterdamie.
Nagrody ICSC Solal Marketing Awards przyznawane są najbardziej efektywnym kampaniom marketingowym organizowanym w branży handlu detalicznego. Wyróżniając najlepsze praktyki i wybitne wyniki stanowią synonim najwyższej jakości w branży. - Znalezienie się w ścisłym finale jednego z najważniejszych branżowych konkursów, to dla nas duże wyróżnienie. Wiadomość ta cieszy nas tym bardziej, że światowej klasy profesjonaliści marketingu docenili akcję, która zyskała ogromną popularność wśród klientów zarządzanych przez nas centrów handlowych. Co więcej, nie jest to pierwsze wyróżnienie dla naszej firmy. W ubiegłych latach Apsys zdobył wiele marketingowych nagród i wyróżnień, a wśród nich te najważniejsze, czyli Golden Solal Award oraz Silver Maxi Award. Wierzymy, że 2014 rok przyniesie nam kolejne wygrane - powiedziała Katarzyna Najdzik, Marketing Manager w Apsys Polska.
„Wirtualne Przymierzalnie" to akcja eventowa zorganizowana przez Apsys Polska w 2013 roku, w 5 centrach handlowych: Centrum Janki pod Warszawą, CH Platan w Zabrzu, CH 3Stawy w Katowicach, NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim i Pasaż Łódzki. Same wirtualne przymierzalnie to tzw. magiczne lustra, czyli 52-calowe ekrany z kamerami 3D, które dzięki specjalnym sensorom dopasowują dostępne zdjęcia ubrań do sylwetki użytkownika. Zaprojektowano je specjalnie z myślą o klientach centrów handlowych, aby pomóc im zestawiać ze sobą elementy garderoby różnych marek obecnych w danym centrum handlowym i tym samym ułatwić oraz przyspieszyć podjęcie decyzji zakupowej. W „Wirtualnych Przymierzalniach" można było nie tylko mierzyć ubrania, ale także sprawdzić ich ceny, wydrukować listę zakupów, a nawet opublikować zdjęcia swojej stylizacji na FB.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl