Apsys refinansuje swój nowy polski flagowy projekt - Posnanię - za kwotę 260 mln Euro


Apsys refinansuje swój nowy polski flagowy projekt - Posnanię -  za kwotę 260 mln Euro
2017-06-30
Apsys zabezpieczył długoterminowe refinansowanie Posnanii, swojej nowej polskiej flagowej inwestycji przez BerlinHyp AG, ING Bank Śląski S.A., Société Générale i Deutsche Postbank AG.

To refinansowanie w kwocie 260 mln Euro jest jednym z największych w historii nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej. Już pierwotne finansowanie projektu w fazie budowy w 2014 roku stanowiło rekord w branży.

Posnania, otwarty w październiku 2016 roku w Poznaniu flagowy projekt spółki o powierzchni 100 000 m² GLA, odniósł spektakularny sukces rynkowy. Szacuje się, że do końca roku Posnanię odwiedzi blisko 15 milionów klientów, co stanowi wyjątkowy wynik, przekraczający wcześniej prognozowane założenia.

Berlin Hyp AG i ING Bank Śląski S.A., które uczestniczyły w pierwotnym finansowaniu Posnanii, potwierdziły swoje zaufanie do firmy Apsys, uczestnicząc w tym refinansowaniu wraz z Société Générale i Deutsche Postbank AG.

"Długoterminowa refinansowanie Posnanii to ważny krok dla Apsys, który umożliwi przyspieszeni erealizacji naszego ambitnego 5-letniego planu stworzenia 300 000 m2 ponadczasowych projektów-ikon we Francji i Polsce, takich jak Manufaktura, Beaugrenelle i Posnania.” - powiedział Fabrice Bansay, Prezes grupy Apsys.

Przy tej transakcji, udziałowcom Apsys i FoncièreEuris, posiadającym odpowiednio 73% i 27% kapitału w Posnanii, doradzali Stepling oraz kancelaria prawna Dentons. Kancelaria Linklaters reprezentowała konsorcjum banków Berlin Hyp AG, ING Bank Śląski S.A., Société Générale i Deutsche Postbank AG.

Centrum Posnania otwarto w październiku 2016 r. Na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej znajduje się tu 300 marek lokalnych i globalnych, w tym moda, usługi, restauracje i kawiarnie, multipleks, klub bilardowy i kręgielnia, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Posnanię wyróżnia szeroki zakres usług, w tym „collect&try”, „handsfree shopping” i „valetparking” oraz usługi specjalnie dedykowane rodzinom, rowerzystom i zmotoryzowanym. Obsługa klienta, w tym wykorzystanie nowych technologii, multimedia, design i architektura współtworzą unikalny „customerexperience”.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl