ArtGroup i Pendolino poprawiają wizerunek PKP Intercity
Grupa Marketingowa ArtGroup zrealizowała kolejny projekt dla największego przewoźnika osobowego w kraju. Kampania „Wszystko zaczyna się w Intercity” wsparła promocję kolei, jako bezpiecznego i nowoczesnego środka komunikacji.
Sprowadzone do Polski składy Pendolino zaczną kursować regularnie od grudnia 2014 roku, jednak PKP Intercity już teraz prowadzi działania podkreślające zalety kolei. Autorem projektu promującego bezpieczeństwo oraz dostępność PKP Intercity jest Grupa Marketingowa ArtGroup. Do zadań agencji wchodzących w skład Grupy należało przygotowanie Key Visual dla poszczególnych kampanii reklamowych skierowanych do różnych grup odbiorców (biznes, rodzina, podróże wakacyjne) oraz materiałów BTL wspierających sprzedaż oferty promocyjnej „Wcześniej - taniej”. Działania prowadzone były w Internecie, jako outdoor i na nośnikach własnych przewoźnika. Grupa Marketingowa ArtGroup była również odpowiedzialna za organizację sesji zdjęciowej na potrzeby kampanii.
- Każdemu z nas zdarzyło się podróżować pociągiem. Istnieje jednak grupa osób nieprzekonanych do tej formy transportu. Mamy nadzieję, że nasza współpraca z PKP Intercity pomoże przekonać podróżnych, którzy na co dzień preferują samochód, do skorzystania z usług największego przewoźnika w kraju. Chcemy podkreślić, że PKP Intercity reprezentuje wszystkie cechy nowoczesnego i komfortowego podróżowania – mówi Krzysztof Fiegler, prezes ArtGroup
Kampania „Wszystko zaczyna się w Intercity” jest kolejnym projektem, który Grupa Marketingowa ArtGroup zrealizowała dla Intercity. Wcześniej Grupa przygotowała kampanie produktowe specjalnych ofert przewoźnika. Obejmowały one takie produkty, jak: „Bilet rodzinny”, „Tania kuszetka” oraz „Bilet rewelacyjny”.
Nadesłał:
Maria Szwed
|