Astor w sieci


Astor w sieci
2010-08-18
Firma ASTOR uruchomiła nowe internetowe kanały komunikacji z klientami i sympatykami marki. Od teraz internauci mogą poczytać o nowościach w firmie w serwisie społecznościowym Facebook lub na mikroblogu Blip

Od teraz internauci mogą poczytać o nowościach w firmie w serwisie społecznościowym Facebook lub na mikroblogu Blip , a multimedialne prezentacje i ciekawostki zobaczyć na firmowym kanale YouTube pod nazwą ASTORvideos.

Obecność ASTORA w najpopularniejszych serwisach internetowych  wpisuje się w strategię firmy - wyznaczania nowych trendów i standardów w branży. Firma znana z rozwiązań dla przemysłu ma pomysły na siebie i jest otwarta na aktywne relacje online ze swoimi odbiorcami. „Dzięki serwisom społecznościowym jesteśmy bliżej klientów i liczymy, że  nasze działania w sieci przyciągną zainteresowanych automatyką, robotyką i nowoczesnymi technologiami, choć nie tylko. Niektóre osoby może odkryją, że marka ASTOR to nie tylko kosmetyki, ale ciekawe rozwiązania dla firm produkcyjnych” - mówi z uśmiechem Wojciech Kmiecik, Członek Zarządu Operacyjnego ds. Marketingu i PR w firmie ASTOR.

W firmie przygotowywanych jest wiele ciekawych przedsięwzięć, w najbliższym czasie -Industrial Investment Adventure. W serwisie Facebook zainteresowani znajdą informacje na temat tego wydarzenia, a także będą mogli wziąć udział w szpiegowskim konkursie, gdzie czekają „agenci z licencją na zarabianie”.

Korzystanie z dwóch pierwszych kanałów wymaga posiadania własnego konta w serwisach, podczas gdy korzystanie z kanału YouTube jest możliwe bez zalogowania.








Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl