ASUS i Ty – najnowsza kampania z Marcinem Gortatem w roli głównej
19 sierpnia wystartowała nowa kampania firmy ASUS, której twarzą jest najbardziej znany polski koszykarz – Marcin Gortat.
Każdy użytkownik, który podczas jej trwania kupi jeden z wybranych modeli z serii ASUS VivoBook, ASUS seria N, ASUS seria S, ASUS Zenbook, FonePad lub MeMO Pad ma szansę wygrać wyjazd na jeden z meczy NBA i spotkanie ze sportowcem. Ponadto wszystkie osoby, które podczas trwania akcji kupią VivoBooka otrzymają kupon do ASUS Shop o wartości 200 zł. Kampania trwa do 20 października 2013.
Aby mieć szansę na zdobycie głównej nagrody – wylotu na mecz NBA i spotkania z Marciem Gortatem – należy zakupić jeden z wybranych modeli z serii ASUS VivoBook, ASUS seria N, ASUS seria S, ASUS Zenbook, FonePad lub MeMO Pad. Następnie, na stronie www.asusity.pl lub fanpage ASUS Polska na portalu Facebook (http://on.fb.me/1bSOyLD) należy odpowiedzieć na pytanie: co niesamowitego mógłbyś zrobić mając sprzęt ASUSa? Poza wyjazdem do Stanów na uczestników konkursu czekają dodatkowe atrakcyjne nagrody o wartości 1000 zł.
Wszystkie osoby, które podczas trwania kampanii zakupią ultrabooka z serii ASUS VivoBook czeka miła niespodzianka. Każda z nich będzie mogła zmierzyć się z Marcinem Gortatem w znanej wszystkim grze „kamień, papier, nożyce”. Zwycięzcy otrzymają kupon o wartości 200 zł do realizacji na shop.asus.com. Do wygrania jest aż 10 000 kuponów, a gra dostępna jest na stronie http://www.asusity.pl/.
We wrześniu i październiku 2013 w galeriach handlowych 6 miast: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Poznania, Katowic i Szczecina pojawią się specjalnie przygotowane strefy ASUSwww.asusity.pl.
Nadesłał:
Mondaypr
|