Auchan: kompletny zwrot z inwestycji w platformę wideokonferencyjną Polycom


2012-10-17
Auchan Polska: kompletny zwrot z inwestycji w platformę wideokonferencyjną Polycom® RealPresence® już po 12 miesiącach od wdrożenia

Polycom globalny lider w dziedzinie standardowej komunikacji zunifikowanej (UC), poinformował dziś, że sieć hipermarketów Auchan Polska wdrożyła rozwiązania wideokonferencyjne Polycom RealPresence Platform. Platforma Polycom pozwoliła firmie usprawnić i zintensyfikować komunikację ze swoimi oddziałami w całej Polsce. Auchan Polska pragnęło ograniczyć koszty operacyjne, a także zredukować emisję dwutlenku węgla. Firma wdrożyła rozwiązania wideokonferencyjne Polycom w 16 placówkach handlowych, a zwrot z inwestycji odnotowała w przeciągu 12 miesięcy od wdrożenia.

Na system Polycom RealPresence w Auchan Polska składa się 15 terminali wideokonferencyjnych Polycom® HDX® 7000 Room Telepresence, zainstalowanych w 15 sklepach w Polsce oraz terminal Polycom HDX 8000 znajdujący się w siedzibie głównej firmy w podwarszawskim Piasecznie. Jako punkty centralne infrastruktury Auchan wykorzystuje serwer RealPresence® Collaboration Server (RMX 2000), serwer zarządzający Polycom RealPresence Resource  Manager (CMA 4000) oraz system zabezpieczający Video Border Proxy™ (VBP5300). Takie rozwiązanie umożliwia skuteczne komunikowanie się i współpracę, przy tym zwiększa wymianę informacji pomiędzy zespołami, skraca czas reakcji na zapytania i ułatwia proces szybkiego podejmowania decyzji.

"Zaobserwowaliśmy kompletny zwrot z inwestycji w ciągu roku od wdrożenia. Podejmując decyzję o wyborze platformy Polycom RealPresence kierowaliśmy się przede wszystkim wymaganiami biznesowymi. Inwestujemy tylko w niezbędne rozwiązania, pozwalające nam obniżyć koszty wewnętrzne i tym samym, zaoferować naszym klientom najniższe ceny" – mówi Philippe Delporte, Dyrektor ds. Informatyki w Auchan Polska Sp.z o.o.

"Platforma Polycom RealPresence jest łatwa w obsłudze i doskonale służy zwiększeniu współpracy i optymalizacji komunikacji. Dzięki niej byliśmy w stanie zminimalizować liczbę podróży służbowych i znacznie zmniejszyć koszty oraz emisję dwutlenku węgla. Dziś komunikujemy się lepiej i szybciej, co  jest bardzo istotne na dynamicznym rynku detalicznym" – mówi Philippe Delporte.

Nadesłał:

pawel itbc

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl