Audyt PAYBACK
Bluerank weryfikuje działania SEO i opracowuje optymalną strategię pozycjonowania serwisu www.payback.pl.
Agencja Bluerank konsultuje działania SEO prowadzone dla serwisu Multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK – www.payback.pl.
Działania SEO rozpoczęliśmy w sierpniu br. – jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem startu Programu PAYBACK w Polsce – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający Bluerank. Nasza współpraca ma charakter otwarty na rok 2010 i dalej. W tym czasie zaproponujemy Klientowi między innymi stały consulting w zakresie search engine optimization, a także wizerunkową strategię SEO dla nowego w Polsce Programu i serwisu www.payback.pl.
Rekomendowane przez Bluerank zmiany w obszarze działań SEO, wdrażane sukcesywnie przez właścicieli www.payback.pl, zapewnią stałą obecność Programu w świadomości internautów, co zaprocentuje szczególnie po zakończeniu kampanii reklamowej realizowanej obecnie w TV oraz kampanii promocyjnej w punktach sprzedaży.
http://www.bluerank.pl
http://www.payback.pl
Bluerank Sp z o.o.
Aencja search engine marketing specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google (Google Adwords Qualified Company oraz Google Analytics Authorized Consultant).
PAYBACK Polska
Nowy multipartnerski Program Bonusowy PAYBACK wniósł na polski rynek nową generację kart lojalnościowych. Za pomocą jednej karty, uczestnicy Programu mogą gromadzić punkty podczas zakupów w wielu popularnych punktach sprzedaży i online. Ponadto, uczestnicy Programu mogą korzystać ze specjalnych zniżek, kuponów oraz ofert. Dzięki temu, mogą szybko i łatwo gromadzić duże ilości punktów. Zebrane punkty można wymieniać na wiele sposobów, w tym na atrakcyjne nagrody, lub przekazać na cele charytatywne. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i bardziej zadowolonych klientów. W nadchodzących miesiącach PAYBACK w Polsce planuje poszerzenie portfolio partnerów programu. W Niemczech, w ciągu ostatnich 9 lat Program PAYBACK osiągnął pozycję najpopularniejszego i najbardziej efektywnego Programu tego typu w Europie. Obecnie kartę Programu PAYBACK posiada i aktywnie z niej korzysta około 60% gospodarstw domowych w Niemczech.