Avaya Prezentuje Strategię Collaborative Cloud
Avaya Collaborative Cloud stanowi bazę dla rozwiązań działających w chmurze wykorzystujących rozwiązania Avaya: sieciowe, UC oraz dla contact centers
Avaya Collaborative Cloud umożliwia klientom, partnerom handlowym, usługodawcom i programistom używanie, budowanie, dostarczanie i rozbudowywanie rozwiązań do współpracy działających w chmurze, w oparciu o aplikacje, platformy i infrastrukturę firmy Avaya. Baza ta dostarcza zróżnicowane i elastyczne modele wdrażania i użytkowania rozwiązań w chmurze, co pozwala zaspokoić potrzeby biznesowe klientów z różnych segmentów rynku. Dzięki aplikacjom do współpracy i obsługi contact centers oraz architekturze sieciowej firmy Avaya udostępnianych w ramach modelu Collaborative Cloud przedsiębiorstwa, usługodawcy oraz małe firmy mogą stać się bardziej elastyczne, wzmocnić wydajność pracy swoich pracowników oraz zwiększyć przychody.
Stanowiący część Collaborative Cloud nowy pakiet rozwiązań AvayaLive koncentruje się na usługach porozumiewania się i współpracy opartych na chmurze. Obecnie w skład pakietu wchodzą:
• AvayaLive Connect — nowe, w pełni zintegrowane rozwiązanie Unified Communication dla małych firm, obejmujące komunikację głosową, konferencje głosowe, komunikator, komunikację wideo, usługi mobilne, usługi typu presence itp. Rozwiązanie to współpracuje z komputerami PC i Apple Mac oraz systemami iOS i Android. Można je wdrożyć jednocześnie w wielu biurach, a także na sprzęcie pracowników zdalnych. Całe rozwiązanie można łatwo zamówić, pobrać i wykorzystywać za pośrednictwem serwisu internetowego. Rozwiązanie AvayaLive Connect jest obecnie w fazie testów. Zostanie udostępnione wszystkim zainteresowanym w Stanach Zjednoczonych w połowie 2012 r.
• AvayaLive Engage — wcześniej znane jako web.alive, dostępne przez serwis internetowy, rozbudowane środowisko współpracy zostało wzbogacone o nowe funkcje i możliwości. Rozwiązanie to umożliwia współpracownikom używanie spersonalizowanych awatarów w trójwymiarowym środowisku podczas spotkań biznesowych i handlowych, sesji kreatywnych, prowadzenia szkoleń i rekrutacji, a także udzielania pomocy klientom. Nowe funkcje rozwiązania AvayaLive Engage obejmują:
o wsparcie systemów operacyjnych Apple Mac OSX oraz przeglądarki Safari,
o możliwość komunikacji wideo i prowadzenia wideokonferencji,
o strumieniowanie, udostępnianie i zsynchronizowane odtwarzanie materiałów wideo,
o rozbudowane narzędzia ułatwiające współpracę.
W przypadku prywatnych chmur korporacyjnych lub chmur hybrydowych przedsiębiorstwa i usługodawcy mogą wykorzystywać jako bazę do swoich rozwiązań architekturę Avaya Virtual Enterprise Network Architecture (VENA) oraz Avaya Aura®. Avaya VENA umożliwia przedsiębiorstwom lub firmom hostingowym wdrażanie infrastruktur chmur prywatnych zgodnych ze standardami, które można rozszerzyć na całe przedsiębiorstwo — od centrum przetwarzania danych po komputery osobiste. Avaya Aura stanowi podstawową platformę komunikacyjną umożliwiającą scentralizowanie i udostępnienie rozwiązań Unified Commmunication oraz aplikacji dla contact centers. Ponadto przedsiębiorstwa mogą korzystać z rozwiązań Avaya Communications Outsourcing Solutions w postaci usługi prywatnie zarządzanej chmury.
Avaya współpracuje z przedsiębiorstwami typu Orix Rentec – największą japońską firmą wynajmującą sprzęt high-tech. Obie firmy ogłosiły niedawno zawarcie umowy na świadczenie usług związanych z rozwiązaniem do komunikacji wideo firmy Avaya obejmującego produkt Avaya Flare® Experience. Na mocy tej umowy ORIX Rentec będzie udostępniać usługę Avaya Flare Experience Cloud Service, która jest jedną z pierwszych usług na światowym rynku udostępniającą produkt Avaya Flare Experience w środowisku chmury. Usługa to umożliwi klientom szybkie wdrożenie bezpiecznego rozwiązania do współpracy przy ograniczonych nakładach inwestycyjnych, bez potrzeby posiadania i obsługiwania własnej rozbudowanej infrastruktury.
Rozwiązania AvayaLive Connect oraz AvayaLive Engage to pierwsze z coraz liczniejszych usług świadczonych w środowisku chmury publicznej, które będą dostępne w serwisie AvayaLive.com. Dalsze elementy bazy Avaya Collaborative Cloud — w tym nowe rozwiązania, oferty i nowi partnerzy — będą wprowadzane sukcesywnie przez cały rok.
Tym krokiem firma Avaya potwierdza swoje zaangażowanie w realizację hasła „The Power of We™”(ang. potęga wspólnoty) w celu przyniesienia korzyści wszystkim klientom firmy, wspierając ich w zapewnieniu szybszej współpracy, podejmowaniu mądrzejszych decyzji oraz osiąganiu lepszych wyników biznesowych.
Cytaty
„Collaborative Cloud strukturyzuje strategię firmy Avaya w kwestii środowiska chmurowego. Jednocześnie rozszerza naszą ofertę o nowe rozwiązania i usługi udostępniane w chmurze publicznej. W najbliższym roku dalej będziemy pracować nad elastycznymi modelami dostarczania takich rozwiązań, co pozwoli naszym klientom i partnerom szerzej wykorzystywać i wzbogacać aplikacje, platformy i infrastrukturę firmy Avaya.”
WOJCIECH GŁAŻEWSKI, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY
AVAYA POLSKA
„W szkole MIT Sloan School of Management dostrzegamy wyraźnie potrzebę przygotowywania przyszłych biznesmenów pod kątem prowadzenia przedsiębiorstw współczesnych i firm jutra ku bezpiecznej i rentownej przyszłości. Nasza współpraca z wykorzystaniem rozwiązania AvayaLive Engage w ramach programu edukacji kadry kierowniczej MIT Sloan Executive Education koncentruje się na sposobie wykorzystania technologii do tworzenia rozwiązań edukacyjnych dostosowanych do specyfiki świata, w jakim przyszło nam żyć i funkcjonować. Rozwiązań, które byłyby zgodne z naszym sposobem nauczania i które umożliwiłyby personelowi dydaktycznemu i studentom nauczanie i uczenie się w dowolnie wybranym miejscu i czasie. Dzięki rozwiązaniu AvayaLive Engage osoby odpowiedzialne za program MIT Sloan Executive Education badają, w jaki sposób nauczanie typu face-to-face można uzupełnić o rozwiązania dostępne za pośrednictwem Internetu.”
PETER HIRST, DYREKTOR WYKONAWCZY
MIT SLOAN SCHOOL OF MANAGEMENT
Nadesłał:
FH_PL
|