Avenida Poznań odpowiada na potrzeby i wzmacnia pozycję


2018-10-15
Niesłabnąca frekwencja i utrzymanie obr otów – mimo wprowadzonej w marcu ustawy ograniczającej handel – daje Avenidzie mocną pozycję na handlowej mapie Poznania.

Innowacyjne podejście w ramach nowej strategii marketingowej, zmiany tenant mixu, kreatywne akcje prosprzedażowe i aktywne działania w mediach społecznościowych umocniły poznańskie Centrum, które stale odnotowuje korzyści ze zrealizowanych działań.

Avenida Poznań od początku roku 2018 konsekwentnie realizuje założenia strategii marketingowej i aktywnie dostosowuje ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku, potrzeb i oczekiwań klientów. W 2018 roku wprowadziliśmy i nadal wprowadzamy rozwiązania zaspakajające coraz bardziej wymagające potrzeby naszych klientów – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań. Zmiany w ofercie najemców wprowadzane są cały czas – pod koniec zeszłego roku Centrum poszerzyło ofertę modową skierowaną do kobiet m.in. o salon polskiej marki QUIOSQUE oraz o pierwszy w Poznaniu salon LOVE REPUBLIC. W tym roku do grona najemców dołączyły m.in. nowy koncept kosmetyczny Kontigo, punkt gastronomiczny Pizza Puzzle oraz kawiarnia Lulu Cafe Lounge, a także druga apteka. Fani oryginalnych i unikalnych polskich marek mogą zaopatrywać się

w niedawno otwartym koncepcie kreatywnym Urban Jungle. Poszerzono również ofertę rozrywkową skierowaną do dzieci, młodzieży i dorosłych o Centrum Edukacji i Rozrywki „Kolejkoland” oraz Interaktywne Muzeum Strachu i escape room. W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych sklepów mówi Katarzyna Korpak. Ten rok to także okres relokacji wybranych salonów oraz modernizacji lokali tak, aby  zaadoptować je do aktualnych potrzeb. Obecnie powiększony został sklep zajmowany przez Żabkę, otworzyliśmy również w nowej, większej lokalizacji salon modowej marki Vissavi dodaje Korpak.

Niebagatelny wpływ na rozwój oferty Avenidy ma przemyślana strategia marketingowa wdrażana od początku 2018 roku. Opracowując strategię marketingową na ten rok myśleliśmy przede wszystkim o naszych najemcach, którym przyszło mierzyć się ze skutkami ustawy o ograniczeniu handlu. Dlatego też główny nacisk kładziemy na akcje prosprzedażowe, których od początku roku zorganizowaliśmy już aż 8. Nie zabrakło też wydarzeń o charakterze edukacyjnym czy rozrywkowym. Realizowaliśmy również niestandardowe akcje mające na celu pogłębienie relacji ze społecznością lokalną – dodaje Katarzyna Korpak. Jedną z takich akcji była kampania teaserowa z okazji Walentynek „Tu pokaż jak kochasz” dająca poznaniakom możliwość wyznania miłości na bilbordach. Pierwsze półrocze 2018 roku umocniło nas w przekonaniu, że wielowymiarowy charakter centrum handlowego jest odpowiedzią na współczesne potrzeby klientów. Dlatego w okresie przedświątecznym realizujemy szereg działań skierowanych do szerokiego grona odbiorców. Innowacyjna strategia komunikacyjna oraz angażujące i niestandardowe akcje prosprzedażowe dadzą nam możliwość zaprezentowania naszej oferty w jeszcze ciekawszej i bardziej przystępnej formie – podsumowuje Katarzyna Korpak.

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w Wielkopolsce, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni 60 tysięcy metrów kwadratowych mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (trzy godziny darmowego parkowania). Centrum posiada bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym i autobusowym. 

Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl