AVG i Netlog łączą siły
Integracja z AVG LinkScanner wprowadza dodatkową warstwę ochrony dla wszystkich linków publikowanych przez członków serwisu Netlog.
Firma AVG Technologies, producent najpopularniejszego na świecie bezpłatnego oprogramowania antywirusowego, poinformowała dziś, że wspólnie z popularną europejską siecią społecznościową Netlog uruchomiła Security Center, które jest dostępne pod adresem http://www.netlog.com/go/helpdesk/security/.
Prowadzone przez AVG centrum będzie edukować użytkowników w zakresie bezpieczeństwa w internecie, dostarczać wskazówek i pomagać w ochronie przed złośliwym oraz szpiegowskim oprogramowaniem, a także innymi atakami cyberprzestępców. Ponadto wszystkie linki w serwisie Netlog będą automatycznie skanowane przez AVG LinkScanner, a użytkownicy będą ostrzegani przed otwarciem łącza w razie wykrycia zagrożenia.
Netlog ma 72 milionów członków i ponad 150 milionów odsłon miesięcznie i jest jednym z najszybciej rosnących i najpopularniejszych serwisów społecznościowych wśród europejskiej młodzieży w wieku od 18 do 25 lat. Security Center zostanie początkowo udostępnione 24 milionom użytkowników Netlog w sześciu krajach - Belgii, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Rumunii i Turcji. W ramach inicjatywy edukacyjnej pod adresem http://en.netlog.com/go/downloads/ użytkownicy Netlog będą również mogli pobrać darmowe i płatne produkty AVG dostępne w obniżonej cenie, jednocześnie otrzymując bonusowe kredyty Netlog. Użytkownicy będą mogli też odwiedzić dedykowaną stronę AVG pod adresem http://www.netlog.com/internetsecurity/, aby dowiedzieć się więcej o firmie i wykorzystać ekskluzywne markowe skórki na swojej własnej stronie.
„AVG z wielką przyjemnością pracuje z Netlog nad tą strategiczną inicjatywą. Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią codziennego życia, a przez to są szczególnie narażone na działania przestępców — mówi Rocco Donnino, starszy wiceprezes ds. Globalnych Sojuszy Strategicznych w AVG Technologies. — Netlog dokłada wszelkich starań, aby stworzyć bezpieczne środowisko dla członków serwisu. Stawiamy sobie za cel, by jego użytkownicy dysponowali najnowszym oprogramowaniem zabezpieczającym oraz informacjami, które zapewnią im bezpieczeństwo podczas surfowania w sieci”.
„Netlog ma wielu użytkowników w wieku od 13 do 20 lat. Ta grupa wiekowa jest bardziej podatna na zagrożenia online i właśnie dlatego przykładamy dużą wagę do bezpieczeństwa w sieci. Dzięki partnerstwu z AVG możemy nie tylko chronić użytkowników w naszym własnym serwisie, ale również pomóc im zabezpieczyć się podczas surfowania po innych stronach”, mówi Lorenz Bogaert, Dyrektor Generalny Massive Media.
Umowa należy do grupy sojuszy firmy AVG o nazwie Global Strategic Alliances (GSA). Program „Trust Alliance” skupia się na rozwoju, inicjatywach licencyjnych i sojuszach strategicznych w dziedzinie bezpieczeństwa, mediów społecznościowych i społeczności online.
Kontakt z AVG
- Najnowsze wiadomości o AVG znajdziesz w Twitterze pod adresem www.twitter.com/officialAVGnews
- Analizę aktualnych zagrożeń znajdziesz w blogu głównego dyrektora AVG ds. badań, Rogera Thompsona, pod adresem http://thompson.blog.avg.com/
- Dołącz do naszej społeczności w Facebooku pod adresem www.facebook.com/AVGfree
- Dołącz do nas na LinkedIn: LinkedIn
O AVG Technologies
AVG jest światowym liderem rozwiązań bezpieczeństwa, który chroni ponad 80 milionów użytkowników indywidualnych oraz małych firm w 167 krajach przed stale rosnącą liczbą zagrożeń internetowych, wirusów, spamu i hakerów. Siedziba główna firmy mieści się w Amsterdamie. AVG już przez niemal dwie dekady skutecznie walczy z przestępczością internetową. Posiada jedno z najbardziej zaawansowanych laboratoriów do wykrywania i zwalczania cyfrowych zagrożeń na świecie. Dostępne za darmo oprogramowanie zabezpieczające AVG zapewnia użytkownikom podstawową ochronę oraz umożliwia łatwy dostęp do bardziej zaawansowanych zabezpieczeń. Około 6000 resellerów, partnerów i dystrybutorów współpracuje z AVG na całym świecie. Należą do nich między innymi: Amazon.com, CNET, Cisco, Ingram Micro, Play.com, Wal-Mart oraz Yahoo!
Nadesłał:
Mondaypr
|