Avista Media ponownie laureatem Dolnośląskiego Certyfikatu Gospodarczego


Avista Media ponownie laureatem Dolnośląskiego Certyfikatu Gospodarczego
2011-07-14
Już po raz osiemnasty wręczono Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy, jedno z najważniejszych wyróżnień dla regionalnych przedsiębiorców. Wśród laureatów drugi rok z rzędu znalazła się spółka Avista Media.

Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy (DCG) przyznawany jest tym przedsiębiorstwom, które nie tylko mogą się wykazać wiarygodnością w biznesie, ale także poprzez swoją działalność znacząco przyczyniają się do rozwoju regionu i tworzenia miejsc pracy oraz są wizytówką jakości, innowacyjności i nowoczesności.

O tym, która firma zasługuje na tytuł, decyduje kapituła DCG, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciele zarządu województwa dolnośląskiego (jej przewodniczącym jest marszałek województwa), jak również członkowie organizacji przedsiębiorców, uczelni wyższych oraz lokalni przedsiębiorcy.

- Znalezienie się drugi rok z rzędu wśród wyróżnionych przedsiębiorstw to dla nas wielki zaszczyt, tym bardziej, że certyfikat wystawiany jest przez tak szacowne grono profesjonalistów i osób znających doskonale gospodarkę Dolnego Śląska - mówi Marcin Luboń, prezes Avista Media. - Certyfikat jest dla nas także impulsem do tego, by stale się rozwijać i oferować usługi na jak najwyższym poziomie.

Atutem Avista Media jest oferowanie (w modelu business process outsourcing) specjalistycznych usług call center/contact center oraz innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw i instytucji, które w swojej działalności inicjują i podtrzymują kontakty z dużymi grupami klientów. W oparciu o nowoczesną platformę multikomunikacyjną i elastyczne zasoby organizacyjne firma obsługuje relacje z klientami, wykorzystując wszystkie kanały telefonicznego oraz internetowego kontaktu. Avista Media prowadzi na Dolnym Śląsku dwa nowoczesne contact center w których zatrudnia w sumie 300 konsultantów, marketerów i specjalistów IT.

Wzorem dla Dolnośląskiego Certyfikatu Gospodarczego są takie międzynarodowe i prestiżowe nagrody jak Europejska Nagroda Jakości czy amerykańska nagroda Malcolma Baldriga. Przedsiębiorstwa wyróżnione Certyfikatem nie tylko zyskują na wiarygodności i znaczeniu wśród klientów oraz partnerów biznesowych, ale także trafiają do Klubu Laureatów, czyli elitarnego grona najlepszych dolnośląskich firm.

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Łesiuk

PR time - Agencja Public Relations

tel. (+48 71) 33 70 686 / 600 243 193

e-mail: agnieszka.lesiuk@prtime.pl

http://prtime.pl/

AVISTA MEDIA oferuje w modelu business process outsourcing specjalistyczne usługi call center/contact center oraz innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw oraz instytucji, które w swojej działalności inicjują i podtrzymują kontakty z dużymi grupami klientów. W oparciu o nowoczesną platformę multikomunikacyjną i elastyczne zasoby organizacyjne firma obsługuje relacje z klientami, wykorzystując wszystkie kanały telefonicznego oraz internetowego kontaktu.

Firma prowadzi dwa nowoczesne contact center - pod Wrocławiem i w Legnicy - wyposażone w zaawansowane systemy informatyczne. W obu z nich pracuje profesjonalna, specjalistycznie przeszkolona kadra - to w sumie 300 konsultantów, marketerów i specjalistów IT. Konsultanci AVISTA MEDIA dostępni są non stop, 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

AVISTA MEDIA jest spółką zależną Telefonii Dialog, należącą do Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź.

Zespół AVISTA MEDIA posiada ponad 12 lat doświadczenia, zdobytego w najbardziej konkurencyjnej z branży: telekomunikacji, obsługując w pełnym zakresie kontakty z blisko 700 tys. abonentów oraz internautów Telefonii Dialog. Realizuje również kampanie dla innych operatorów telekomunikacyjnych oraz instytucji i firm z różnych branży.

Więcej informacji na stronie

www.avistamedia.pl

Nadesłał:

izastraczek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl