AVON wspiera kobiety na całym świecie – start globalnej kampanii stand4her


AVON wspiera kobiety na całym świecie – start globalnej kampanii stand4her
2019-03-07
U 77% kobiet na świecie podjęcie pracy zwiększyło ich pewność siebie, a 74% matek deklaruje, że aktywność zawodowa pomogła im w byciu lepszym wzorem dla swoich dzieci.

Dane z najnowszego raportu AVON dotyczą również Polek - 54% z nich twierdzi, że głównym powodem, dla którego cieszą się z posiadania pracy jest niezależność finansowa, a dla 44% możliwość zarabiania pieniędzy jest bardzo ważnym aspektem w życiu[1]. To tylko niektóre liczby z raportu AVON, na które firma odpowiada globalną kampanią wspierającą kobiety z całego świata – stand4her.

 

8 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kobiet, ale o celebrowaniu kobiecości i wzajemnym wsparciu warto pamiętać nie tylko od święta. Wie o tym AVON, który jest po stronie kobiet już od 130 lat. Nowa kampania marki to globalny plan, aby dzięki unikalnej sieci Ambasadorek Piękna, dostawców, partnerów oraz klientów, każdego roku zmieniać na lepsze życie aż 100 milionów kobiet na całym świecie. Stand4her to również odpowiedź na nowe badania, przeprowadzone na zlecenie AVON  przy udziale Oxford Economics, w którym wzięło udział 15 000 kobiet powyżej 18 roku życia z 15 krajów, m.in. z Polski, Rosji, Wielkiej Brytanii, Brazylii czy Afryki Południowej. Dane pokazują, że pomimo rosnącego wsparcia kobiet na rynku pracy, część z nich wciąż czuje się powstrzymywana przed prowadzeniem własnej firmy.

Polki aktywne zawodowo

Wyniki badań są jednoznaczne - kobiety w Polsce spotykają bariery na drodze do rozpoczęcia własnego biznesu. 40% z nich zmaga się z brakiem środków finansowych, 35% nie ma wiary we własne pomysły, a 27% boi się podjąć ryzyko w rozwijaniu własnego biznesu. Dodatkowo, pomimo chęci prawie połowa kobiet w Polsce nie wie gdzie szukać zatrudnienia, a tylko 39% z nich jest zadowolonych ze swojej obecnej pracy[2]. Jednocześnie wiele Polek chce czuć wsparcie emocjonalne od swoich najbliższych (74% Polek) oraz otrzymywać porady dotyczące pracy zawodowej (63% Polek).
Na podstawie wyników badań AVON możemy również wnioskować, że kobiety w Polsce odczuwają istotne zmiany po rozpoczęciu swojej pierwszej pracy – 42% widzi większą wolność w zarządzaniu finansami,
41% odczuwa większy wpływ na domowe wydatki, a 38% zauważyło większą elastyczność
w sposobach spędzania swojego czasu[3].

Wsparcie dla kobiet od kobiet

Misją AVON jest dalsze utwierdzanie dziewczyn w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pragnie wspierać kobiety z całego świata w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz pomagać im w drodze do spełnienia zawodowego. AVON już od 130 lat wspiera kobiety, dając możliwość pracy na własnych warunkach. Prawie 350 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna AVON. Część dochodu z każdego sprzedanego produktu trafia do kolejnej kobiety, która dzięki temu może wesprzeć domowy budżet, spełniać swoje marzenia lub założyć własny biznes. Według badań[4] co ósma Polka zarabiała lub wciąż zarabia dzięki AVON, a obecnie w Polsce aktywnie pracuje aż 344 710 Ambasadorek Piękna. Dla niektórych dziewczyn to idealny sposób
na dodatkowy zarobek, inne budują całe przedsiębiorstwa liczące ponad 1000 osób. R
ekordowa suma uzyskana przez Polkę podczas jednej kampanii AVON wyniosła dotychczas ponad 334 000 złotych[5].

AVON od 1886 roku pomaga kobietom na całym świecie, a w ramach nowej kampanii stand4her pragniemy jeszcze bardziej zachęcić je do działania. Szkolimy nasze Ambasadorki Piękna
w ramach AVON Academy, prowadzimy program stypendialny oraz korzystamy z nowoczesnych narzędzi, które pomagają kobietom w rozwijaniu swojej przedsiębiorczości. Wspieramy zarówno fanki make-upu, oferując im kosmetyki oparte na najnowszych trendach, jak i początkujące businesswoman, które chcą z nami rozwijać swój biznes. To wspaniałe, że kupując szminkę czy mascarę AVON można wesprzeć jedną z Ambasadorek Piękna. To jest to, co wyróżnia naszą firmę - staramy się pomagać kobietom na co dzień w sięganiu po więcej, rozwijaniu siebie i swojej kariery
– dodaje Barbara Goździkowska, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.

Wolność w wyrażaniu siebie

Make-up pomaga obalać stereotypy, budować pewność siebie, ukrywać niedoskonałości, podkreślać piękno i wyrażać swoją osobowość. Istnieje milion powodów do noszenia makijażu. Wszystkie
są ważne, dlatego AVON oferuje również wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach, którymi każda dziewczyna może podkreślić swoją urodę – na swój własny sposób.

Zdrowie i bezpieczeństwo

Dodatkowo firma troszczy się o kobiety i pragnie, aby czuły się nie tylko piękne i silne, ale także zdrowe i bezpieczne. W ramach kampanii AVON Kontra Przemoc marka już od 8 lat wspiera finansowo Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”. Z kolei kampania AVON Kontra Rak Piersi, jedna z największych inicjatyw dedykowanych tej sprawie w Polsce, świętowała
w zeszłym roku swoje 20-lecie. Przez ten czas AVON aktywnie działa na rzecz podnoszenia świadomości kobiet, jak ważna jest profilaktyka raka piersi, że nowotwór to nie wyrok i wcześnie wykryty może być w pełni wyleczony. Firma do 2018 roku dofinansowała prawie 40 tysięcy badań USG w Gabinetach
z Różową Wstążką na terenie całego kraju, dając Polkom szansę na wczesna diagnostykę, która ratuje życie
.

Więcej informacji o nowym programie AVON znajdziesz na stronie: stand4her.com



[1] Dane z raportu przeprowadzanego w 2018 roku między 28.09 a 24.10 na zlecenie AVON przy udziale Oxford Economics, w którym wzięło udział 15 000 kobiet powyżej 18 roku życia z 15 krajów.

[2] Ibidem.

[3] Ibidem.

[4] Dane sprzedażowe AVON Cosmetics Polska, stan na koniec stycznia 2019 r.

[5] Ibidem.

Nadesłał:

UlaGOW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl