Badanie wśród studentów YTONG: Dom 2020


Badanie wśród studentów YTONG: Dom 2020
2010-03-27
Z okazji 15-lecia marki YTONG rozpoczynamy badanie „YTONG: Dom 2020”. Badanie kierowane jest do studentów kierunków technicznych związanych z architekturą i budownictwem.

Badanie ma na celu poznanie ich opinii na tematy związane z przyszłością branży budowlanej i nadchodzących trendów.

- Kierujemy nasze badanie do ludzi młodych, ponieważ za 10 lat to właśnie oni będą aktywnie kreować rzeczywistość rynku budowlanego w Polsce. – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska. Chcemy poznać opinie i oczekiwania nie tylko architektów, czy konstruktorów budynków przyszłości, ale także przyszłych inwestorów, którzy będą budować dom dla siebie. – dodaje Monika Mychlewicz.

Preferowane miejsce zamieszkania, trendy w budownictwie, czynniki mające wpływ na rynek budowlany, innowacyjny produkt roku 2020 – odpowiedzi na te i na inne pytania poznamy już w maju. Badanie, zlecone przez markę YTONG, jest realizowane we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS OBOP. Badaniu „YTONG: Dom 2020” patronują portal studencki Polibuda.info (www.polibuda.info) oraz portal branżowy Wydział Architektury (www.w-a.pl).

Xella Polska serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w badaniu. Aby to zrobić wystarczy odwiedzić stronę www.15latytong.pl/dom2020.

Nadesłał:

Xella Polska producent materiałów budowlanych YTONG i SILKA
http://www.budowane.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl