Banki potrzebują Fast Data do efektywnej obsługi klientów


2014-09-05
Minęły czasy, kiedy najefektywniejszym sposobem załatwienia sprawy w banku była wizyta w jego oddziale. Wraz z szybkim rozwojem komunikacji internetowej i serwisów społecznościowych, banki muszą sprostać zmieniającym się oczekiwaniom klientów.

Ci chcą korzystać z usług bankowych i dostępnych na rachunkach środków w dowolnej chwili i przy pomocy urządzenia, które akurat mają pod ręką.

 Dla sektora bankowego wielkim wyzwaniem jest zapewnienie infrastruktury informatycznej do wspierania obsługi klientów niezależnie od tego, w jaki sposób wchodzą oni w interakcję z organizacją. Jednocześnie banki zdają sobie sprawę, że taka infrastruktura daje szansę znacznie skuteczniejszego wykorzystywania danych niezbędnych do identyfikacji potencjalnego ryzyka, jak i efektywnego modelowania usług pod kątem oczekiwań klientów. Oczekiwania mogą spełnić systemy IT, które są zdolne do ciągłego przetwarzania w czasie rzeczywistym ogromnych ilości danych, generowanych w różnych źródłach.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/banki_potrzebuja_fast_data_do_efektywnej_obslugi_klientow.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl