Banki potrzebują strategii mobilnej


Banki potrzebują strategii mobilnej
2014-11-20
Jak prognozuje Gartner, do 2016 roku 25 proc. spośród 50. największych światowych banków otworzy swoje własne sklepy z aplikacjami bankowymi.
Jednak jak wskazują eksperci, duże zainteresowanie rozwiązaniami mobilnymi wśród klientów nadal stanowi dla banków spore wyzwanie i pociąga za sobą konieczność wdrożenia tzw. strategii mobilnej.

Jak wskazuje Gartner, im więcej aplikacji zaoferuje bank, tym trudniejszy dla klientów będzie wybór odpowiedniego mobilnego rozwiązania. Dlatego też eksperci ostrzegają przed tzw. „klęską urodzaju”, z którą musi zmierzyć się coraz większa liczba instytucji, nie tylko tych z obszaru finansów i bankowości. Według tegorocznego raportu Application Landscape przygotowanego przez Capgemini, w ciągu ostatnich trzech lat liczba decydentów IT uważających, że ich biznes wykorzystuje więcej aplikacji niż tego potrzebuje, zwiększyła się z jednej trzeciej (34 proc.) do blisko połowy (48 proc.) badanych. Tylko 37 proc. ankietowanych uważa, że większość używanych aplikacji jest krytyczna dla ich biznesu. 73 proc. sądzi, że przynajmniej jedna piąta aplikacji w ich firmach posiada zbliżone funkcjonalności, które mogłyby zostać skonsolidowane w ramach jednego rozwiązania. Kolejnych 57 proc. badanych przyznaje, że przynajmniej jedna piąta aplikacji powinna być wycofana z użycia w firmie lub zastąpiona innymi.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/banki_potrzebuja_strategii_mobilnej.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl