Bankier.pl wdraża nowy System Partnerski


Bankier.pl wdraża nowy System Partnerski
2009-04-29
Portal finansowy Bankier.pl z końcem marca 2009 roku wdrożył nową wersję Systemu Partnerskiego – platformy afiliacyjnej opartej na pośrednictwie w sprzedaży produktów finansowych.

System Partnerski został wzbogacony o szereg nowoczesnych rozwiązań i narzędzi oraz zyskał nową szatę graficzną. Nowa wersja Systemu Partnerskiego Bankier.pl jest dostępna pod adresem: www.systempartnerski.pl.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby uczestników Systemu Partnerskiego Bankier.pl oraz obserwowany wzrost zainteresowania dodatkowymi źródłami dochodów wśród internautów, portal finansowy Bankier.pl wdrożył nową wersję Systemu Partnerskiego. Przebudowa platformy sprzedażowej Bankier.pl skupiła się przede wszystkim na udostępnieniu nowoczesnych narzędzi pozwalających na łatwe tworzenie i zarządzanie serwisami sprzedażowymi oferującymi produkty finansowe.

„Nową wersję platformy oparliśmy na naszym doświadczeniu we współpracy z uczestnikami Systemu Partnerskiego oraz w sprzedaży produktów finansowych. Nowy System Partnerski jest znakomitą propozycją dla osób zainteresowanych dodatkowym źródłem dochodu, a także dla doradców finansowych chcących rozszerzyć swoją ofertę i skorzystać z narzędzi oraz wsparcia oferowanego przez Bankier.pl" - mówi Joanna Kuzdak, Prezes Zarządu Bankier.pl S.A. „Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązania pozwolą na bardziej skuteczne pozyskiwanie klientów przez afiliantów Systemu Partnerskiego, a tym samym podniosą sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Bankier.pl" - dodaje Joanna Kuzdak.

Nowe rozwiązania zastosowane w Systemie Partnerskim to personalizowane serwisy sprzedażowe, które użytkownik w prosty sposób może dostosować do swoich potrzeb. Partnerzy mają możliwość dowolnego wyboru produktów finansowych promowanych w swoich serwisach, co pozwala na tworzenie niepowtarzalnej oferty sprzedażowej. Bankier.pl usprawnił także mechanizmy zapewniające dodatkową promocję produktów finansowych na prywatnych stronach Partnerów. Użytkownicy Systemu Partnerskiego otrzymali do dyspozycji nowe mechanizmy emisji kreacji reklamowych, możliwość zaimplementowania produktów finansowych przy użyciu javascript oraz XML. Elementy te mają ułatwić budowanie własnych stron sprzedażowych i lepsze zarządzanie serwisami już istniejącymi.

„Naszym założeniem było zbudowanie platformy, która pozwoli Partnerom na łatwe tworzenie własnych serwisów sprzedażowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi, a także którą będziemy mogli sprawnie rozbudowywać w odpowiedzi na potrzeby zgłaszane ze strony Partnerów. Zależało nam, aby nowy System Partnerski oraz dostępne w nim mechanizmy były przejrzyste i zrozumiałe dla wszystkich użytkowników Internetu, którzy są zainteresowani uzyskiwaniem przychodów ze sprzedaży produktów finansowych i chcą przyłączyć się do naszego programu" - mówi Paweł Kozorys, odpowiedzialny za wdrożenie nowej wersji Systemu Partnerskiego. „Obecną wersję programu traktujemy jako podstawę do dalszego rozwoju. W najbliższym czasie planujemy udostępniać naszym Partnerom kolejne funkcjonalności" - dodaje Paweł Kozorys.

Bankier.pl w Systemie Partnerskim zapewnia afiliantom dostęp do ponad 100 produktów finansowych, oferowanych przez ponad 30 instytucji finansowych, do których należą przede wszystkim banki, doradcy finansowi oraz pośrednicy ubezpieczeniowi. System Partnerski Bankier.pl istnieje od 2003 roku. Obecnie w platformie zarejestrowanych jest ponad 10 tysięcy partnerów, którzy z pomocą narzędzi Bankier.pl doradzają i oferują produkty finansowe.

Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl.

Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W styczniu 2009 roku ich liczba wyniosła 2,15 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 49,17 miliona. Od 19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl