Barometr Dyrektorów Sprzedaży 2012


Barometr Dyrektorów Sprzedaży 2012
2012-03-02
Jak kryzysy gospodarczy wpływa na ich pracę? Jakie szanse i zagrożenia czekają na nich w 2012 roku? Jakie mają plany i czy rok 2012 będzie przełomowy? Czy sprzedaż i marketing idą ze sobą w parze czy walczą o wpływy?

Firma doradztwa personalnego Michael Page International realizuje ogólnopolskie badanie Dyrektorów Sprzedaży 2012, które odpowie na pytania dotyczące aktualnej sytuacji osób odpowiadających za sprzedaż w organizacjach. Badanie prowadzone jest na grupie kilku tysięcy respondentów, przy wsparciu Polish National Sales Awards.

Barometr Dyrektorów Sprzedaży to pierwszy tego typu projekt w Polsce, skierowany do managerów sprzedaży. Badanie poruszy zagadnienia dotyczące m.in.
- szans i zagrożeń biznesowych,
- wpływu kryzysu na wyniki sprzedażowe,
- wyzwań dla sprzedaży,
- planów na 2012 rok,
- roli marketingu w sprzedaży.
Podjęta zostanie próba przedstawienia charakterystyki profilu Dyrektora Sprzedaży. Przeanalizowana zostanie sytuacja managerów sprzedaży w Polsce pod kątem fluktuacji kadr, systemów bonusowych oraz promocji w zespołach sprzedaży.

„Ogólnopolskie badanie dyrektorów sprzedaży pokaże nastroje panujące aktualnie w grupie, która naszym zdaniem ma ogromny wpływ na gospodarkę kraju i w wielu obszarach wyznacza jej puls." - twierdzi Rafał Dąbkowski z Michael Page. „Poznanie oczekiwań managerów sprzedaży pomoże stworzyć mapę prognoz w zakresie wyników finansowych przedsiębiorstw z różnych dziedzin rynku. Jak wynika z naszego doświadczenia, bardzo często oczekiwania i prognozy profesjonalistów ds. sprzedaży przekładają się na realne wyniki finansowe firm. Dzisiejsza sytuacja gospodarcza to bardzo dobry moment na przeprowadzenie takiego badania, zwłaszcza w kontekście możliwości porównania z pierwszą falą kryzysu ekonomicznego z 2009 roku. Dzięki badaniu sprawdzimy, jak w rzeczywistości wpłynął on na ich firmy, i jak dyrektorzy poradzili sobie z jej skutkami. Badanie pozwoli także odpowiedzieć na pytanie, czy Polska rzeczywiście jest jeszcze „zieloną wyspą"? Czy też może niekorzystna koniunktura zaczyna już wpływać na naszą gospodarkę. Wreszcie, poznamy profil polskiego dyrektora sprzedaży. Dowiemy się, jak kształtują się jego zarobki, relacje z działem marketingu, a w końcu jak ocenia on swoje kompetencje i w jakich dziedzinach chciałby je poprawić."- dodaje Rafał Dąbkowski.

Odpowiedzi respondentów będą gromadzone do 23 marca 2012 r. Zadeklarowane osoby, chcące wziąć udział w badaniu otrzymują dostęp do ankiety za pomocą mailingu i mogą odpowiadać na pytania on-line. Na potrzeby projektu stworzona została dedykowana strona internetowa, którą można znaleźć pod adresem: www.michaelpage.pl.

Oficjalne ogłoszenie wyników badania nastąpi 31 maja 2012 r.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl