BARTEK S.A. z nowym serwisem internetowym
Nowoczesny wygląd, intuicyjna nawigacja oraz szybki dostęp do sklepu internetowego to tylko kilka udogodnień, które mają usprawnić poruszanie się po nowym serwisie internetowym firmy BARTEK www.bartek.com.pl.
Dzięki wykorzystaniu układu kafelkowego, poszczególne artykuły oraz sekcje można wyświetlić już po jednym kliknięciu. Na stronie oprócz podstawowych informacji o firmie, aktualności, listy salonów, znajdują się również ważne i przydatne porady w zakresie doboru obuwia, zdrowia i pielęgnacji stóp, przygotowanych przez ekspertów – antropologów z Instytutu Przemysłu Skórzanego oraz lekarzy ortopedów. W centralnej części strony znajdują się banery zapraszające do korzystania z najlepszych promocji w salonach i sklepie internetowym BARTEK. Użytkownicy mogą również obejrzeć film obrazujący proces powstawania butów BARTEK w fabryce w Mińsku Mazowieckim. Za funkcjonalność oraz stronę graficzną serwisu odpowiada firma Kembo.
"Naszym celem było przygotowanie serwisu internetowego, gdzie w parze z nowoczesnym wyglądem będzie szła prezentacja bogatej oferty firmy BARTEK. W warstwie graficznej udało nam się pogodzić wizerunkową stronę główną serwisu z kafelkową nawigacją i łatwym dostępem do wszystkich podstron. Od strony funkcjonalnej ciekawe elementy serwisu to katalog produktów zintegrowany ze sklepem internetowym, czy też mapa sklepów pokazująca gdzie na świecie można kupić buty BARTEK" - mówi Ewelina Poleszak koordynatorka projektu z Kembo.
Całość serwisu została utrzymana w klimacie charakterystycznym dla marki BARTEK – dużo kolorów i zdjęcia dzieci w ruchu.
„Nowa strona BARTKA to nowoczesna platforma do komunikacji marki. W porównaniu z poprzednim serwisem przeszła duże zmiany, mam nadzieję, że spotka się ona z dobrym przyjęciem przez naszych klientów” – mówi Katarzyna Nowicka Manager ds. Marki BARTEK.
O firmie BARTEK S.A.:
BARTEK to polska firma i największy producent obuwia dziecięcego w kraju. Przez 20 lat działalności firma wyprodukowała już 10 milionów par butów. Sukces marki leży w wyjątkowej dbałości o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka. Wysoką jakość produktów potwierdza znak Zdrowa Stopa oraz Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka. BARTEK produkuje obuwie w rozmiarach 17-40. Sieć sprzedaży to 52 sklepy firmowe w całej Polsce oraz 200 sklepów multibrandowych w kraju i z ponad 250 placówek za granicą. Modele butów dostępne są również w sklepie internetowym na www.sklep.bartek.com.pl.
BARTEK jest autorem pierwszego w Polsce profilaktycznego programu pod nazwą Akademia Zdrowej Stopy BARTEK. W ramach akcji odbywają się bezpłatne badania stóp wśród dzieci w wieku od 0 do 10 roku życia.
O firmie Kembo:
Agencja Interaktywna Kembo świadczy profesjonalne usługi w zakresie doradztwa i prowadzenia projektów. Dostarcza wiedzę i zasoby do efektywnego prowadzenia działań w internecie. Specjalizuje się w interdyscyplinarnych projektach, które realizowane są na pograniczu marketingu i IT. Pełne portfolio na www.kembo.pl
Nadesłał:
Bartek PR
|