Barwna moda uliczna w Wirtualnej Polsce
Najświeższe trendy w modzie, „podejrzane” na ulicach miast Polski i świata, w nowym serwisie społecznościowym Wirtualnej Polski – streetmoda.pl.
Serwis Wirtualnej Polski streetmoda.pl powstał z myślą o wszystkich internautach zainteresowanych modą użytkową. Chodzi zarówno o biernych obserwatorów zmian w światowych trendach, jak i tych, którzy na swój sposób próbują przełożyć nowinki z ekskluzywnych pokazów na własny, niepowtarzalny styl.
Zadaniem twórców witryny jest skupienie wokół serwisu społeczności - wielbicieli mody. Internauci zamieszczają w serwisie zdjęcia własnych, ich zdaniem wyjątkowych, niepowtarzalnych kreacji oraz komentują styl innych użytkowników.
„Ambicją serwisu jest trzymanie ręki na pulsie najnowszych trendów. Chodzi nam o śledzenie zmian zachodzących na ulicach większych miast, pod kątem przeobrażeń w światowej modzie. Co się przyjmuje, a co polska ulica odrzuca? Chcemy popularyzować różne style, pokazując jak w sposób lekki, zabawny, pomysłowy czy oryginalny moda przez duże M zostaje zaanektowana przez przeciętnego odbiorcę." - mówi Karol Grabowicz, kierownik projektu.
Najważniejsze podstrony serwisu to: Mój styl, Ludzie, Miasta, Forum, Rankingi.
Na Stronie Głównej streetmoda.pl znaleźć można zakładki: Dodatki i gadżety, Chcę to mieć, Tak się noszę, Torebki, Paparazzi, Buty i Biżuteria. W każdej z witryn internauci mogą zamieszczać swoje zdjęcia, jednocześnie odnosząc się do propozycji innych użytkowników.
Dodatkową funkcją serwisu jest w pewnym sensie jego charakter edukacyjny. Dzięki niemu bowiem sporo można dowiedzieć się o stylach w modzie, o największych markach i kreatorach, dyktujących światowe trendy. Warto jednak pamiętać, że - jak mówiła Coco Chanel - „moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą".
Nadesłał:
ap
|