BAUTECH® Futura po raz pierwszy na targach BUDMA 2016
Marka BAUTECH® Futura po raz pierwszy zostanie zaprezentowana na targach BUDMA 2016 w Poznaniu. To prezentacja adresowana przede wszystkim do małych i średnich firm budowlano-remontowych oraz specjalistycznych punktów sprzedaży.
BAUTECH® Futura po raz pierwszy na targach BUDMA 2016
Marka BAUTECH® Futura po raz pierwszy zostanie zaprezentowana na targach BUDMA 2016 w Poznaniu. To prezentacja adresowana przede wszystkim do małych i średnich firm budowlano-remontowych oraz specjalistycznych punktów sprzedaży.
Firma BAUTECH to znakomicie znany polskim i zagranicznym inwestorom producent posadzek przemysłowych. Jednak jej nowa marka BAUTECH Futura dopiero wkracza na rynek. Dlatego targowa prezentacja na tegorocznej BUDMIE będzie poświęcona przede wszystkim tej nowej marce posadzek i nawierzchni dekoracyjnych do wnętrz mieszkalnych i publicznych. "BAUTECH® Futura to gama produktów dla zupełnie innego odbiorcy niż nasza dotychczasowa oferta. Z tych systemów mogą korzystać średnie i małe firmy budowlane, indywidualnie pracujący posadzkarze i specjaliści od remontów. To głównie ich chcemy zainteresować naszą prezentacją w Poznaniu" - podkreśla Wojciech Życzkowski, art product manager marki BAUTECH® Futura. "Na naszym stoisku obok przeglądu całej oferty Bautech chcemy przede wszystkim pokazać gamę cienkowarstwowych posadzek dekoracyjnych, a zwłaszcza BAUFLOOR® Creativo. Ten system to najbardziej uniwersalny i wszechstronny z naszych produktów, a możliwości jego zastosowania wykraczają zdecydowanie poza wykonanie posadzek. Przy pomocy BAUFLOOR® Creativo można wykończyć ściany, meble, blaty kuchenne, parapety, przedmioty dekoracyjne. To wszystko chcemy zademonstrować w niebanalny sposób na naszym stoisku."
Wszyscy zainteresowani produktami BAUTECH®Futura znajdą je na stoisku 78 w hali nr 3. "Zapraszamy też serdecznie przedstawicieli sklepów z materiałami wykończeniowymi i sieci handlowych zainteresowanych współpracą. Obecnie rozbudowujemy naszą sieć sprzedaży detalicznej i poszukujemy partnerów, którzy chcieli by sprzedawać nasze produkty. Oferujemy im atrakcyjne warunki współpracy, wysokiej jakości produkt i wsparcie merytoryczne - np. organizację szkoleń dla firm wykonawczych z danego regionu." - mówi Wojciech Życzkowski.
Nadesłał:
Tetauri
|