Beata Pałczyńska-Łukawska objęła stanowisko Senior Account Managera w agencji badawczej ABR SESTA
Beata Pałczyńska-Łukawska od września br. będzie odpowiadać za działania związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta. Do jej obowiązków będzie również należeć opieka merytoryczna nad badaniami jakościowymi oraz nadzór nad nową usługą DirectMarketing.
Beata Pałczyńska-Łukawska posiada 13-letnie doświadczenie w branży badań rynku. Od 2001 do 2013 roku związana była z firmą TNS Pentor, gdzie pełniła funkcję Account Managera. Realizowała projekty dla kluczowych klientów z branży FMCG, media, finanse i ubezpieczenia oraz motoryzacja (m.in. Ferrero, Nestle, Dr. Oetker, MK Cafe, Eden, Telewizja Polsat, Totalizator Sportowy, ING, Generali, PZU, PKO Bank Polski, Credit Suisse). Zajmowała się również doradztwem strategicznym.
***
ABR SESTA zajmuje się kompleksowym badaniem środowiska zakupowego (tj. analizą cen, promocji, dystrybucji) i zachowań zakupowych klientów, badaniem marketingu bezpośredniego, badaniem jakości obsługi i satysfakcji klientów oraz prowadzeniem innych badań jakościowych oraz ilościowych na określonych próbach konsumenckich i B2B. Obecnie firma zatrudnia 35 pracowników merytorycznych, ponad 600 ankieterów, 16 szkoleniowców regionalnych oraz 10 konsultantów.
Spółka ABR SESTA znajduje się w ścisłej czołówce firm badania rynku i opinii publicznej o największej dynamice sprzedaży w 2012 roku (w stosunku do roku 2011) wg audytu OFBOR-u (tj. Organizacji Firm Badania Opinii Rynku).
Nadesłał:
Paweł Kajetanowicz
|