belVita rozpoczyna kampanię dla Mistrzów Poranka


2015-02-25
„Dla Mistrzów Poranka” – pod takim hasłem startuje nowa kampania marki belVita - lidera na rynku ciastek pożywnych , który od lat edukuje Polaków o znaczeniu śniadania. W kolejnej odsłonie marka pokazuje co zrobić, żeby od samego ranka na naszej twarzy pojawił się uśmiech.

 Wszystko za sprawą „małych sukcesów”, jak np. spaceru z psem lub znalezienia wolnego miejsca w autobusie czy chwili na śniadanie. Na przełomie lutego i marca w telewizji będzie można obejrzeć nową reklamę promującą kampanię. Planowane są także działania w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

 Poranek to czas niezwykle ważny dla naszego samopoczucia – często to właśnie od niego zależy, czy dobrze rozpoczniemy dzień. Śpiesząc się, tuż przed wyjściem do pracy, nie doceniamy wyjątkowych chwil. Dlatego belVita zaprasza do wspólnego świętowania porannych, wyjątkowych momentów, każdego małego zwycięstwa, dzięki któremu możemy dobrze zacząć dzień. Powodów, by zostać Mistrzem Poranka z belVitą jest wiele!

 

belVita od lat pokazuje Polakom, jak łatwo i wygodnie skomponować zbilansowane śniadanie, które będzie dobrym początkiem dnia. W tym roku poszliśmy krok dalej: chcemy przypomnieć, że każdy może być „Mistrzem Poranka”! Wystarczy dostrzec te drobiazgi, które mogą nas pozytywnie nastroić już od samego rana – mówi Ewelina Polińska-Nadra, brand manager marki belVita.

Mały sukces o poranku

Każdy z nas może poczuć się dobrze już od samego rana, jeśli tylko zacznie dostrzegać
te „małe sukcesy”, które nastroją nas optymistycznie na cały dzień. Takim pozytywnym momentem może być pójście na basen przed pracą, czy odprowadzenie dziecka do szkoły jeszcze przed dzwonkiem. Dobrze zacząć dzień pozwoli także ulubiona piosenka w radiu czy pościelenie łóżka – coś na co w codziennej krzątaninie rzadko mamy czas.

W telewizji i mediach społecznościowych

Na przełomie lutego i marca w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych będzie można zobaczyć nowy spot kampanii „Dla Mistrzów Poranka”. W klipie bohater wymienia „małe sukcesy”, dzięki którym dobrze zaczął dzień. Marka zaplanowała także działania
w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube, oraz w blogosferze.

Kampania będzie także wspierana w punktach sprzedaży – m.in. w postaci dedykowanych materiałów POS.Za kreację i realizację działań odpowiada agencja VML.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, działania PR prowadzi agencja RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Więcej informacji o akcji znaleźć można na stronie www.belvita.pl

 

Mondelez Polska sp. z o.o.

Mondelez Polska sp. z o.o. wcześniej Kraft Foods Polska S.A., jest wiodącą firmą branży spożywczej
w Polsce, od 2
2 lat obecną na naszym rynku.

Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.

Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracownikówi jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.

Więcej informacji: http://enjoymdlz.pl/

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek
i liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych
http://www.mondelezinternational.com, www.facebook.com/mondelezinternational

Dodatkowych informacji udziela:

Joannna Tomiak

PR Consultant, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Tel.: +48 512 389 237

e-mail: Joanna.tomiak@rc2.pl

 

 



[1] Nielsen, Panel Rynku Detalicznego, cała Polska, październik 2014

Nadesłał:

RC2

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl