Benjamin Moore prezentuje nowy serwis internetowy
Strona internetowa renomowanego, amerykańskiego producenta farb i materiałów malarskich zyskała nowe oblicze. Pod adresem www.benjaminmoore.pl na internautów czeka kompendium wiedzy na temat firmy i jej produktów, jak również szereg porad praktycznych.
Nowy serwis charakteryzuje elegancka, czytelna i intuicyjna struktura. W części poświęconej firmie Benjamin Moore & Co. przedstawiona została jej historia, misja, polityka oraz obecna sytuacja rynkowa. Ponadto na podstronie Aktualności prezentowane są bieżące wydarzenia dotyczące marki. Dział Produkty, zawierający portfolio materiałów malarskich Benjamin Moore, został funkcjonalne podzielony na kategorie produktów dostosowanych do różnych rodzajów odnawianego podłoża. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient bez trudu odnajdzie właściwy produkt.
Strona internetowa http://www.benjaminmoore.pl/ wzbogacona została o porady dotyczące malowania i praktycznego zastosowania produktów. W dziale Porady Betty Moore tytułowa bohaterka odpowiada na pytania klientów i pomaga wybrać odpowiedni rodzaj farby i kolorystykę aranżowanego wnętrza. Użytkownicy strony mogą również skorzystać z prostego kalkulatora, który ułatwi oszacowanie ilości farby potrzebnej do pomalowania pokoju lub całego mieszkania. Kolejną nowość w serwisie stanowi dział Akademia Inspiracji, zawierający informacje na temat trendów kolorystycznych oraz galerie zdjęć z wnętrz aranżowanych przy użyciu produktów marki Benjamin Moore. Internautom udostępniono także program Personal Color Viewer, który pozwala na wirtualną wizualizację kolorów we wnętrzach.
Z myślą o architektach, projektantach wnętrz i firmach wykonawczych przygotowany został dział Dla profesjonalistów, w którym dostępne są specjalistyczne informacje dotyczące narzędzi do projektowania kolorystycznego, oferty produktowej i szkoleń organizowanych przez firmę B.M. Polska. Serwis http://www.benjaminmoore.pl/ uzupełniony został również o dział Media dedykowany przede wszystkim dziennikarzom. Archiwum informacji prasowych i publikacji na temat produktów Benjamin Moore ma ułatwić pracę przedstawicielom mediów i stanowić dodatkowe źródło wiedzy na temat firmy i jej produktów .
Dla osób zainteresowanych zakupem produktów marki Benjamin Moore lub nawiązaniem współpracy handlowej z B.M. Polska, zaprojektowane zostały interaktywne mapy, uwzględniające aktualne dane teleadresowe wszystkich punktów dystrybucyjnych i przedstawicieli handlowych firmy. Mapy zostały tak przygotowane, aby zapewnić szybkie i bezproblemowe dotarcie do wybranego punktu.
Prace nad nowym serwisem internetowym trwały od listopada ubiegłego roku i zostały zrealizowane przez poznańską agencję interaktywną eFresh.
Nadesłał:
mpobozy@bmpolska.com
|