Benjamin Moore – więcej niż marka


Benjamin Moore – więcej niż marka
2009-03-17
Pod hasłem „Your Life Style” ruszyła kampania reklamowa marki Benjamin Moore Paints, oferującej ekskluzywne, amerykańskie farby do dekoracji wnętrz.

Z początkiem marca br. rozpoczęła się kampania promocyjna marki Benjamin Moore Paints. Reklamy publikowane będą przez cały rok w magazynach wnętrzarskich: „Moje Mieszkanie", „Weranda" i „Tak Mieszkam". Zasadniczym celem kampanii jest wzrost rozpoznawalności i świadomości marki Benjamin Moore Paints wśród konsumentów, jak również umocnienie pozycji lidera w segmencie ekskluzywnych farb do dekoracji wnętrz. Głównym adresatem działań promocyjnych są mieszkańcy miast w wieku od 25 do 50 lat o wysokich dochodach. Doborem i zakupem mediów oraz graficzną kreacją reklam prasowych zajął się dział marketingu firmy B.M. Polska, wyłącznego dystrybutora produktów marki Benjamin Moore Paints.

Przewodnie hasło kampanii „Your Life Style" odnosi się do oczekiwań grupy docelowej marki, zwracającej szczególną uwagę na jakość, oryginalność i nietuzinkowość wybieranych produktów. Prezentowane w prasie reklamy przedstawiają zdjęcia ciekawych stylistycznie wnętrz, na których jedyny barwny akcent stanowią ściany mieniące się kolorami z palety Benjamin Moore. Ponadto w reklamach pojawia się Betty Moore, fikcyjna postać z historii marki, która jest symbolem profesjonalnej obsługi klienta. Całość koncepcji podsumowuje hasło „Benjamin Moore Paints to więcej niż marka to Twój Styl Życia".

W wybranych tytułach wnętrzarskich publikowane będą różne wersje reklamy, ilustrujące bogactwo stylów i zestawień kolorystycznych w ofercie marki Benjamin Moore Paints. Przewodnie hasło kampanii promowane jest również za pośrednictwem serwisu internetowego www.benjaminmoore.pl i drukowanych materiałach reklamowych (m.in. w folderach i ulotkach).  

Nadesłał:

mpobozy@bmpolska.com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl