„Bezcenny Luty” w Akademii Smaku
Ile warte jest aromatyczne carpaccio z zebry lub soczysta przepiórka podana z gruszką w czerwonym winie i puree kasztanowym? Już same nazwy brzmią wyjątkowo i ekskluzywnie. A gdyby tak każdy sam mógł ocenić jakość i smak zamówionych dań, samodzielnie ustalając wysokość rachunku?
Po raz pierwszy w Polsce, znana warszawska restauracja „Akademia Smaku" poddaje się surowej ocenie swoich gości, serwując im nie lada gratkę - „bezcenne menu".
Akademia Smaku to wyjątkowa stołeczna restauracja, zlokalizowana nieopodal Traktu Królewskiego. Miejsce urzeka eleganckim wnętrzem i profesjonalną obsługą. Jednak głównym powodem, dla którego warto się tu pojawić, jest wyszukane menu, szeroka oferta dań spoza karty oraz bogata winoteka, która zaspokoi wymagania nawet wybrednego sommeliera.
Teraz Akademia Smaku kusi jeszcze śmielej. „Bezcenny Luty" to absolutna nowość na rodzimej scenie restauratorskiej i zarazem wielki ukłon w stronę gości. To pierwsza restauracja w Polsce, w której każdy sam wycenia smak i wartość kulinarnego sukcesu szefa „akademickiej" kuchni - Krzysztofa Kowalskiego.
Kozi ser zapiekany na grzance z figowym musem i konfiturą z czerwonej cebuli albo sea bas pieczony z musem rakowym na szparagach z sosem koperkowym - po raz pierwszy to Klient dyktuje cenę. Liczy się przede wszystkim przyjemność smakowania, kosztowania, próbowania i częstowania. Na koniec werdykt, zwieńczony twardą puentą - subiektywną wyceną starań, umiejętności, wiedzy i intuicji zespołu Akademii Smaku.
Jak to wygląda w praktyce? Schemat jest wręcz banalny - rezerwujesz stolik, przychodzisz do restauracji, zamawiasz, jesz i sam wyceniasz wartość zamówionych dań i jakości obsługi. Tak po prostu i po ludzku - płacisz tyle, ile uważasz za stosowne. Brzmi niewiarygodnie, jednak cała akcja pozbawiona jest kruczków i ukrytych zastrzeżeń.
Zapewne każdy z nas - choć raz w życiu - miał wrażenie, że widniejąca na restauracyjnym rachunku cena jest zbyt wysoka w stosunku do jakości i smaku zamówionych potraw. Taka wizyta pozostawiała zazwyczaj niesmak i rozczarowanie. „Bezcenny Luty" to nie tylko wyjątkowa okazja do spróbowania wykwintnych dań, ale przede wszystkim - gwarancja satysfakcji i zadowolenia. Wszak znane powiedzenie „Klient - nasz pan" sprawdza się tutaj w sensie dosłownym.
Więcej informacji i wgląd do menu: www.akademia-smaku.com.pl
Materiały prasowe i pliki graficzne do pobrania: http://akademia-smaku.com.pl/bezcenny-luty/
Akademia Smaku
ul. Oboźna 9, Warszawa
rezerwacje: (22) 828-99-01
info@akademia-smaku.com.pl
www.akademia-smaku.com.pl
Nadesłał:
Idea PR
|